Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Veel beter

Ik krijg aanmaning terwijl bellen te druk is en email reageert niemand. Mijn afspraak voor de spouwmuur is door jullie afgezegd en tot op heden nog geen nieuwe afspraak gemaakt. Slechte zaak dit

Vloer is goed gemaakt

Van genderen

Plafond netjes geplaatst, maar afwerking latjes aan de zijkanten zat niet bij de prijs en om de cv geen schotje moet dit nu zelf afwerken

Communicatie kan beter en planning was niet op orde 2 dagen maandag en dinsdag afgesproken dinsdag was niet ingepland

Wat viel u in positieve zin op?

Werk netjes en alles opgeruimd

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat alles ondanks de communicatie uiteindelijk netjes en naar tevredenheid is afgerond.
Met vriendelijk groet,
Afdeling...
Met vriendelijk groet,

van Santvoord

Prettig contact, goed advies, goede uitvoering.

Uitvoering door harde werkers

Tjisse Wallendal

Ingeval van een huurwoning lopen de uitvoeringsafspraken via de eigenaar die er niet woont. Paar maal gezegd dat dit beter rechtstreeks kan. Maar dat lukte maar niet. Aaandachtspuntje.

Prima geregeld

niet iets specifieks

Samenwerking met glaszetters voor een alles-in-een pakket

Vriendelijke, positieve benadering

Van Schip

Beter communiceren

Niet tevreden over de communicatie

Weinig

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u de communicatie zo heeft ervaren. Wij zullen dit intern mee nemen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen komen...
Hartelijk dank voor uw review.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen komen wij graag met u in contact. Wij willen u dan vragen een mail te sturen waarin u omschrijft waarmee we u nog van dienst kunnen zijn.
Afdeling klantenservice

Klantenservice, bestaande klanten voorrang geven i.p.v. alleen maar nieuwe klanten willen binnen harken

In 1e instantie goede service; afspraak snel ingepland en de bodemisolatie netjes uitgevoerd. Echter na annuleren van de 2e isolerende maatregel (spouwmuur) door NL isoleert zelf erg moeizaam... In 1e instantie goede service; afspraak snel ingepland en de bodemisolatie netjes uitgevoerd. Echter na annuleren van de 2e isolerende maatregel (spouwmuur) door NL isoleert zelf erg moeizaam contact te krijgen en nieuwe afspraken te maken; zowel in mails als telefoontjes wordt beloofd dat er contact met ons opgenomen wordt echter tot heden (3 weken later) nog niets vernomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle en correcte uitvoering van bodemisolatie

Geachte heer/mevrouw,
vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft. Zowel nieuwe als bestaande klanten hebben bij ons evenveel prioriteit. Wij helpen u dan ook graag verder. Mocht het kloppen dat er nog geen contact met u op is genomen zou ik u willen vragen ons een mail te sturen waarbij u er bij vermeld dat de mail is nav uw contact via de geschreven review.
Afdeling klantenservice

Wees bereikbaar voor vragen en klachten !!!!

Goed advies gehad, installatie keurig op tijd .
Schoon uitgevoerd.
Goed advies gehad, installatie keurig op tijd .
Schoon uitgevoerd.
Omdat na de installatie mijn internet niet meer werkte heb ik getracht het bedrijf te bereiken, dat lukt op geen enkele manier.
Telefonisch wordt je verwezen naar mail en op de mail wordt niet geantwoord. Slechte dienstverlening

snelheid en snelle installatie

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat u geen contact lijkt te krijgen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Wij gaan er achteraan en zorgen dat er contact met u op wordt genomen om...
Geachte heer/mevrouw,
Wij gaan er achteraan en zorgen dat er contact met u op wordt genomen om dit op te lossen.
Afdeling Klantenservice

Eline Schuurmans

Het inplannen van een afspraak via de e-mail verliep niet vlekkeloos, daar moest ik apart voor bellen.

Isolatie kon al plaatsvinden op korte termijn. Medewerkers zijn vriendelijk en vakbekwaam.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers waren erg vriendelijk en werkten zelfstandig. De overlast van de werkzaamheden was minimaal.

Hartelijk dank voor uw review.
Het inplannen van een afspraak via de mail loopt inderdaad niet geheel zoals we het graag zouden zien. Hier wordt aan gewerkt.
Fijn...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u verder zo tevreden bent.

H.Dijkers

Geen idee.

Duidelijke en goede uitleg wat mogelijk is, snelle en goede afhandeling van de isolatie werkzaamheden en vriendelijke benadering van het personeel.

Het vertrouwen.