Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kennisverbreding zodat informatie over het totaalplaatje van energiebesparende maatregelen gegeven kan worden. De installateur had bijvoorbeeld geen kennis van vloerverwarming. (Was niet... Kennisverbreding zodat informatie over het totaalplaatje van energiebesparende maatregelen gegeven kan worden. De installateur had bijvoorbeeld geen kennis van vloerverwarming. (Was niet noodzakelijk, maar zou "Nederland Isoleert" wel professioneler maken.

Snel afspraak geregeld en op afspraak goed uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoerder ging direct aan de slag en maakte inspectiefilmpje voor controle na afloop.

Barbara Schouls

Alles is heel laagdrempelig en toegankelijk. Er wordt snel contact met je opgenomen, alles wordt in Jip en Janneke taal compleet met foto's aan je uitgelegd. Binnen een week had ik een adviesgesprek... Alles is heel laagdrempelig en toegankelijk. Er wordt snel contact met je opgenomen, alles wordt in Jip en Janneke taal compleet met foto's aan je uitgelegd. Binnen een week had ik een adviesgesprek en is mijn vloer geïsoleerd. Echt top service!

Wat viel u in positieve zin op?

De persoonlijke uitleg en toegankelijke informatie

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.

Peter

Betere planning en nakomen afspraken.

Op de dag voor het uitvoeren van de spouwmuurisolatie krijg ik tegenstrijdige berichten m.b.t. de datum van uitvoering. Te weten een mail waarin staat dat uitvoering niet doorgaat en een sms waarin... Op de dag voor het uitvoeren van de spouwmuurisolatie krijg ik tegenstrijdige berichten m.b.t. de datum van uitvoering. Te weten een mail waarin staat dat uitvoering niet doorgaat en een sms waarin staat dat het wel doorgaat. Na contact blijkt dat een onderaannemer de klus gaat doen en dat N(ederland) I(soleert) geen invloed heeft op de uitvoerdatum. Dat NI de klus niet zelf uit zou gaan voeren was al bekend op het moment van inplannen.
Dit had eerder gecommuniceerd moeten worden.
Als ik geweten had dat de isolatie ruim 2 maanden op zou schuiven dan was ik verder gaan zoeken voor een andere aanbieder.

Hartelijk dank voor de review.
Op het moment dat er een onder aannemer de isolatiewerkzaamheden bij u uit komt voeren dan kunt u uit gaan van hetgeen zij u laten weten. Excuses voor de miscommunicatie.
Wij zullen uw bericht mbt communicatie met onderaannemers intern mee nemen.

Frank Rolandus

Duidelijkheid geven over hoeveel er nou in de muur verwerkt is en hoe goede de kwaliteit van het geleverde werk is achteraf. Dit bleef mij wat onduidelijk, terwijl het dan wel al af is…

Fijne service, goede uitvoer

Simpel proces

Hartelijk dank voor de review.
Op het moment dat er nog vragen of onduidelijkheden zijn helpen wij u uiteraard graag verder.
Ik zou u willen vragen hiervoor een...
Hartelijk dank voor de review.
Ik zou u willen vragen hiervoor een mail te sturen naar contact@nederlandisoleert.nl.
Mijn collega's helpen u dan graag verder.

Roland Chiu

Do it! Meer bereik telefoon.

Werkt nog niet gedaan. 2 keer al mislopen!

Niets

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u niet geheel tevreden bent.
Volgens onze informatie zijn de isolatiewerkzaamheden inmiddels...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u niet geheel tevreden bent.
Volgens onze informatie zijn de isolatiewerkzaamheden inmiddels afgerond.
Mocht dit niet kloppen of mochten er nog zaken zijn waar u niet geheel tevreden over bent zou ik u willen verzoeken een mail te sturen naar contact @nederlandisoleert.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Telefonisch zijn wij door drukte helaas wat slechter te bereiken dan we graag zouden willen.

Frits Doornbos

Betere communicatie; ben nog gebeld door een medewerkster van uw bedrijf dat de monteurs later zouden komen.
Gewezen op de communicatie tussen bedrijf en mijn persoontje. Klachten kwamen vaker voor!

Wij hebben vanaf 07:00 uur in de "startblokken" gezeten, omdat isolatie van Nederland om plm. 07:30 uur had aangekondigd de vloerisolatie zou aanleggen. Om plm. 10:00 uur kwamen
ze er aan. Er...
ze er aan. Er is niets erger dan wachten.
Klus goed uitgevoerd; zeer correcte vriendelijke medewerkers, harde werkers.

Wat viel u in positieve zin op?

De hardwerkende Engels sprekende correcte, beleefde Roemeense medewerkers. Na afloop zijn foto's en video opnamen van de werkzaamheden geappt door één van de medewerkers naar ons.

Van tulder

Beter berijkbaar zijn voor klanten ook als het werk gedaan is

Niet
Onvriendelijk personeel ,veel rotzooi en klantenservice of verkoop niet te berijken.
Mag je een mail sturen die binnen 5 werkdagen wordt beantwoord.
Als ze kunnen verkopen...
Niet
Mag je een mail sturen die binnen 5 werkdagen wordt beantwoord.
Als ze kunnen verkopen duurt het niet zo lang.

Niet veel

Kolber

?

Heel goed gesprek gehad , laten de keus aan jezelf

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes alles opruimen na isolatie, vriendelijk netjes

Jan Brieffies

Binnen een uur was de kruipruimte geïsoleerd. Vervolgens alles netjes opgeruimd. Klasse!

Wat viel u in positieve zin op?

Ze zijn gewend mee te denken

Duidelijke informatie verstrekken over de subsidieregeling

Duidelijke en snelle communicatie, tevens zeer snelle levering

Harde werkers