Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zorg ervoor dat personeel om verduidelijking vraagt aan de klant als hij iets niet begrijpt ipv onder mijn zicht stiekem een collega in te seinen over de klant. Dat staat wat professioneler. Lullen... Zorg ervoor dat personeel om verduidelijking vraagt aan de klant als hij iets niet begrijpt ipv onder mijn zicht stiekem een collega in te seinen over de klant. Dat staat wat professioneler. Lullen over de klant doe je maar in je eigen tijd en niet onder diens zicht..

Ik zou jullie aanbevelen vanwege de vlotheid waarmee het hele proces geregeld is. De vriendelijkheid van de meeste medewerkers die ik gezien/gesproken heb. Over een van hen heb ik echter een... Ik zou jullie aanbevelen vanwege de vlotheid waarmee het hele proces geregeld is. De vriendelijkheid van de meeste medewerkers die ik gezien/gesproken heb. Over een van hen heb ik echter een negatieve ervaring.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was heel snel geregeld allemaal.

Jasper

Snel, adequaat, juist adviesgesprek, goede vakmannen met kennis van zaken die het hebben uitgevoerd. Voegen op kleur hersteld en juiste ventilatie in de kruipruimte aangebracht.

Uitvoerend personeel

Jan van Duivenvoorde

Een snellere reactie vanuit de klantenservice.

Goede isolatie en nette mensen over de vloer

Er werd netjes gewerkt

Huizing en ter Veer

Betere advisering en de mensen leren meten in de hoogte

Er is verkeerd advies gegeven. De afspraken zij ettelijke keren afgezegd.
Er is een bedrijf gestuurd dat weer rechtsomkeer maakte toen ze ons huis zagen.
Grootste fout was zat ze niet...
Er is verkeerd advies gegeven. De afspraken zij ettelijke keren afgezegd.
Er is een bedrijf gestuurd dat weer rechtsomkeer maakte toen ze ons huis zagen.
Grootste fout was zat ze niet konden meten hoe hoog ons huis was.we hoorden hoogtes tussen de 8,5 en 12,5 meter! Verder kon met niet inschatten hoeveel isolatiemateriaal er nodig was. Van de 30 zakken die het bedrijf mee had voor drie! huizen, werden 24 bij ons gebruikt

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het bedrijf Roukema deskundig en goed werk leverde

Schoone

A

Uitstekend advies, snelle adequate service.

Wat viel u in positieve zin op?

Van adviseur tot installateur geven allen de volle 100%.

Caubo-Wijnands

Het opruimen kon beter!

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel.

Ravenshorst

Ga zo door

Netjes gewerkt volgens afspraak en zeer snel aan de beurt

Snel

M.P. Hendriks

Ga zo door

klantvriendelijkheid van de medewerkers

Goeie betrouwbare installateurs, wel wat hoge prijs.

De monteurs

Piet

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en snelle service

Snelle service