Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Krouwer

Dat jullie aangeven of het uitvoerende personeel Nederlands spreekt of niet

Tevreden over de service

Service

Ga zo door

Goede voorlichting en snel handelen

Vriendelijkheid en vakbekwaam

Ik had gevraagd of ik de gemaakte foto’s van mijn kruipruimte ook kon krijgen, dit werd bevestigd door degene die de isolatie heeft aangebracht. Echter, volgens degene die ik daarna telefonisch... Ik had gevraagd of ik de gemaakte foto’s van mijn kruipruimte ook kon krijgen, dit werd bevestigd door degene die de isolatie heeft aangebracht. Echter, volgens degene die ik daarna telefonisch gesproken heb, was dit niet mogelijk. Jammer en stukje onduidelijke informatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel. Er werd keurig gewerkt

prima en snel

snelheid

Goede sturingen van jullie aannemer is jullie probleem.
1) uitvoering datum afspraak is niet vastgehouden. Is twee keer verschoven zonder excuses.
2) geen waarschuwing dat bij het...
Goede sturingen van jullie aannemer is jullie probleem.
2) geen waarschuwing dat bij het verwijderen van de oude UF schuim isolatie komt veel fijn stof los in huis en in buiten omgeving! Bij goede/vroeg waarschuwing hadden wij gewoon alle kieren met plakband of zo dicht gemaakt en zoveel overlast bij onszelf en buren voorkomen!
3) geen fysieke bewijs gegeven (door bijv. Warmte beeld camera) dat de werk is goed uitgevoerd.

Positief punt: Vaste prijs afspraak. Geen problemen achteraf.
Negatief punten:
2) geen...
Positief punt: Vaste prijs afspraak. Geen problemen achteraf.
Negatief punten:

Wat viel u in positieve zin op?

De vaste prijs van Nederland Isoleert, en de vriendelijkheid van de werknemers van Rouwenhorst.

Soms was de communicatie over de afspraak wat warrig

goed advies, prima uitvoering

punctualiteit

Sluijter

Nee

Wel aanbevelen netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Toen de klus geklaard was werken ze alles af en ruimen ze alles netjes op

H. de Boer

Mariska Krouwe;

Knip-snij meteen aanbieden

Goed gedaan, maar knip-snijvoeg bleek op dag zelf toch mogelijk

harde werkers