Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bekend telefoonnummer bellen, ik pak niet alle vreemde nummers op

Goed advies en eerlijk uitleg

Wat viel u in positieve zin op?

Alles goed voorbereid en weten waar je mee bezig bent

Van tevoren beter de woning checken

Tot twee keer toe verkeerde metingen gedaan, dus dubbel zoveel afspraken. Ook vond ik de mannen van eerste poging vloerisolatie onprofessioneel. Spraken geen Nederlands en gingen vrij grof te werk.... Tot twee keer toe verkeerde metingen gedaan, dus dubbel zoveel afspraken. Ook vond ik de mannen van eerste poging vloerisolatie onprofessioneel. Spraken geen Nederlands en gingen vrij grof te werk. Tweede keer was perfecte service

Wat viel u in positieve zin op?

Over het algemeen zeer vriendelijke service

Wilco de Winter

Neem een andere voorlichter en verstrek betere informatie.

Zeer slechte voorlichting over de isolatie richtlijnen, heb nu al spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan.

?

Dorrie van Beek

Had aangegeven wat het voordeel voor mij zou zijn als ik 1 dag langer had gewacht met de uitvoering

Werkzaamheden zijn oké uitgevoerd, maar ik ben niet volledig geïnformeerd. We hebben uitgebreid gesproken over subsidies, maar de adviseur heeft niet verteld dat vanaf 1 januari een hoger subsidie... Werkzaamheden zijn oké uitgevoerd, maar ik ben niet volledig geïnformeerd. We hebben uitgebreid gesproken over subsidies, maar de adviseur heeft niet verteld dat vanaf 1 januari een hoger subsidie bedrag geldt. We hebben de werkzaamheden op 31-12-2021 gepland… Gevolg is dat ik 10% subsidie misloop

Technisch goede uitleg

De service is heel slecht.
Geen antwoord op mails en telefonisch amper bereikbaar.
Beloftes van expert bleken beloftes te zijn die niet na konden worden gekomen.
Beloftes van de man...
De service is heel slecht.
Geen antwoord op mails en telefonisch amper bereikbaar.
Beloftes van expert bleken beloftes te zijn die niet na konden worden gekomen.
Beloftes van de man die ik telefonisch sprak dat ik korting krijg voor de no-show worden ook niet nagekomen.

Afspraken worden constant niet nagekomen. Op mails wordt niet gereageerd en telefonsich zijn ze heel moeilijk bereikbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Het plaatsen van de isolatie zelf was goed.

Bellen met een bekend tel no, als er vreemde nummers mij bellen neem ik niet altijd op nl

Is perfect aangebracht en hoop op besparing van het gasverbruik

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs die weten wat ze doen en meedenken

Ga zo door

Komt afspraken na en vriendelijk personeel

Gewoon aardig

Communiceren met de monteurs was lastig i.v.m taalproblemen. Dat zou beter moeten.

Tot nog toe kan ik nog niet beoordelen of de gewenste en toegezegde besparing ook daadwerkelijk plaats vind. Dus ik hou nog een voorbehoud.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en afwerking van werkzaamheden

A van Geest MA BA

Doorlooptijd beter bewaken en -in elk geval- naar de klant toe beter aan verwachtingsmanagement doen.

uiteindelijk is er nu; bijna een half jaar na aanvraag, wel geisoleerd maar nog niet geimpregneerd. Dat betekent dat ik de hele winter al met hoge stookkosten ben blijven zitten.

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijke medewerkers; waren door hoofdkantoor matig geinstrueerd maar losten problemen zelfstandig op...

Vervelend dat de installateur geen Nederlands praten. Is toch lastig communiceren. Geeft geen prettig gevoel hoewel de heren zelf niet onaardig waren.. vragen stellen viel alleen niet mee.

Wat viel u in positieve zin op?

Het snellle realiseren van de isolatie.