Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Johanna kwarten

Betere communicatie!!

Slechte communicatie en prijs elders goedkoper

X

Betere informatie over after service

Goede service. Op afgesproken tijd aanwezig.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede informatie en nakomen afspraken

Harry Konings

Personeel is vriendelijk en bekwaam. Klein nadeel is dat medewerkers alleen Engels spreken. Voor ons geen punt maar ik kan me voorstellen dat dit een probleem zou kunnen zijn.

Goede, snelle service

Snelen duidelijk

Door de kundige uitleg en zeer snelle afhandeling binnen 1 week zou ik zeker isolatie door dit bedrijf aanbevelen

Alles

Iets meer informatie van de monteur(s) bij het uitvoeren van de werkzaamheden en de klant daarbij meer betrekken zodat meer inzicht verkregen wordt in het te verwachten eindresultaat. In mijn geval... Iets meer informatie van de monteur(s) bij het uitvoeren van de werkzaamheden en de klant daarbij meer betrekken zodat meer inzicht verkregen wordt in het te verwachten eindresultaat. In mijn geval werd het werk zodanig snel uitgevoerd dat de vraag gesteld kon worden of het e.e.a. wel goed gedaan was. Controle op het eindresultaat was niet mogelijk omdat de toegang tot de kruipruimte volledig was "dicht geïsoleerd". Foto's moeten opvragen om het eindresultaat zichtbaar te maken.

ervaring is zodanig dat aanbeveling verantwoord is.

Wat viel u in positieve zin op?

m.n. de voorlichting bij de presentatie van het geleverde

Schreurs

Bedrijfscultuur aanpassen en buitenlandse mensen begeleiden in werkzaamheden en controleren na afloop.

3 december begonnen met isoleren door 2 mensen die geen woord Nederlands spraken.
Vandaag12 januari nog steeds niet afgewerkt.
Afspraken worden niet nagekomen of verzet.
Slechte...
Vandaag12 januari nog steeds niet afgewerkt.
Afspraken worden niet nagekomen of verzet.
Slechte communicatie.
Er wordt niet gereageerd op berichten.
Na meerdere keren bellen eindelijk een afspraak voor een technische inspectie op 26 januari.
Weinig vertrouwen in de goede afhandeling!!!!!!

Weinig tot niets

Fam. Sta

Meer duidelijkheid geven over het aanvragen van de subsidie

Fijne partij. Groot en daarmee betrouwbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er een leuke en gezellige sfeer hing bij de monteurs en daarmee goed samenwerkte. Dit maakte het makkelijk voor mij/ons ook met hen te communiceren.

Mariska Krouwel

Alleen dat knip-snij Voeg meteen duidelijk is

Bevalt goed, vond alleen het gedoe met de voegen die toch knip-snij konden niet fijn, die meerprijs moer je dan altijd nemen

Wat viel u in positieve zin op?

Hebben hard gewerkt, huis voelt echt beter; warmer en veel minder tocht

Anneke

Geen idee

goede snelle service

adequaat, vriendelijk, respectvol

Felser

Doe geen toezeggingen die je niet kunt nakomen
Doe geen toezeggingen die je niet kunt nakomen
Waarom duurt het afsluiten van een werkbon om een vervolg afspraak te maken dagen en afsluiten van een werkbon om de factuur te sturen 5 minuten. Slecht signaal!
Bereikbaarheid van callcenter erg slecht
Neem klachten die ingediend worden serieus en geef er antwoord op. Dat is bij ons niet gebeurd.

Wij zijn erg ontevreden over de dienstverlening van Nederland Isoleert. Slechte bereikbaarheid, slechte communicatie bij niet nakomen van afspraken en op 2 klachten die we hebben ingediend wordt... Wij zijn erg ontevreden over de dienstverlening van Nederland Isoleert. Slechte bereikbaarheid, slechte communicatie bij niet nakomen van afspraken en op 2 klachten die we hebben ingediend wordt niet gereageerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Adviesgesprek als zeer plezierig ervaren
Op het moment dat de monteurs op locatie aan het werk waren werd er snel en vakkundig gewerkt.