Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ger Deben

Nog duidelijker uitleg over de subsidiemogelijkheden

goed product prettige werknemers/monteurs

prettig

Blijven communiceren ipv totaal niet meer achteraf reageren. Ook zelf accepteren dat je een offerte hebt aangeboden en wij geaccepteerd en hierna niet opeens prijs 25% verhogen zonder ons akkoord.

Het voorgesprek met Harry was prima. Transparant, netjes. De werkzaamheden ook, al moeten er nog een paar gaten worden gedicht. Echter het gebrek aan communicatie en de factuur voor meerwerk... Het voorgesprek met Harry was prima. Transparant, netjes. De werkzaamheden ook, al moeten er nog een paar gaten worden gedicht. Echter het gebrek aan communicatie en de factuur voor meerwerk achteraf terwijl we 3 niet akkoord zijn gegaan (op de dag zelf, via de app met Harry en via de email met NLIsoleert) geeft ons een hele vervelende nasmaak!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Flexibiliteit van de medewerkers ter plaatse.

Gonny Trikojus

Tussenkomst van Nederland Isoleert opheffen!

Afspraken worden niet nagekomen, administratie klopt niet, bereikbaarheid zwaar onvoldoende en schuld wordt doorgeschoven naar isolatiebedrijven terwijl communicatie en administratie júllie... Afspraken worden niet nagekomen, administratie klopt niet, bereikbaarheid zwaar onvoldoende en schuld wordt doorgeschoven naar isolatiebedrijven terwijl communicatie en administratie júllie verantwoordelijkheid is,

Wat viel u in positieve zin op?

Helemaal niets waar het Nederland isoleert betreft. Mijn review betreft nadrukkelijk níet het isolatiebedrijf waar mee ik alleen pósitieve ervaringen heb,

Nico Nuijen

Wees transparant in wat je aanbied en wat daarvoor gedaan moet worden

gecreëerd beeld strookt niet met de werkelijkheid

nvt

Roelof Visscher

Zie boven

Over de kwaliteit van de verkoper geen probleem, die krijgt van ons een 8+ ! Ook toen de problemen kwamen was hij bereikbaar en hierop aan spreekbaar !
Over de uitvoering van de vloerisolatie...
Over de uitvoering van de vloerisolatie werden we onaangenaam verrast met een (waarschijnlijk) onderaannemer die:
- ten eerste geen woord nederlands sprak, qua kleding niet representatief voor Nedeland Isoleert en Essent die ons de aanbeveling hiervoor deed;
- ten tweede ze kwamen in een bus die evenmin representatief genoemd kan worden voor Nederland Isoleert en Essent die ons de aanbeveling deed.
Als mijn vrouw alleen thuis was geweest had ze deze mensen beslist niet binnen gelaten. Ze hebben het werk overigens wel goed en snel uitgevoerd, maar representatie is écht een punt van aandacht !
Over de kwaliteit van de spouwmuur isolatie heb ik geen klachten, ik denk dat het goed materiaal is en de uitvoerders (hier was de representatie overigens goed !) waren voor zover ik kan beoordelen ook vakkundig. Maar de planning, oplevering en kwaliteitscontrole is écht een groot probleem.
Het uitvoeren begon zelfs eerder dan aanvankelijk gepland, er kwam zo maar een "gaatje", of ze eerder mochten komen, prima natuurlijk. De isolatie van de spouwmuur leek het heel goed te gaan. De twee zijmuren werden afgewerkt. Maar toen er een probleem optrad met onvoorziene spouw vervuiling in de achtermuur werd het werk zo maar achtergelaten (allemaal gaten in de muur) en heeft het mij heel veel werk, tijd (en dus geld) gekost om ze er weer bij te krijgen en de zaak ordentelijk af te werken zoals aangenomen.
Ik ben daar gelukkig heel vasthoudend in geweest en heb zelfs bij Essent hierover een klacht ingediend. Zo wil je als partij in dit aanbod niet dat een uitvoerder (Nederland Isoleert) met de klanten omgaat. Dit gaat ten koste van de eigen goede naam, toch ? Maar na lang aanhouden, bellen en pressen is het werk uiteindelijk toch nog op 6 jan. 2022 afgewerkt en opgeleverd.
Dus ik zal Nederland Isoleert niet gauw aanbevelen bij mijn relaties, een magere 5 !

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het materiaal wel goed is en de vakbekwaamheid ook (als ze komen tenminste)

Ivo

Communiceren dat er Duitsers komen, zodat ik weet waar ik aan toe ben

Buitenlanders

Wat viel u in positieve zin op?

Goede informatie en kwam vertrouwd over

Ger Deben

Graag uitleg over subsidieaanvraag. Op papier

Prima communicatie/informatie over het product

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid van werken en de bescheidenheid

Wat viel u in positieve zin op?

De correctheid naar mij toe
En dat ze alles keurig achterlieten

David de Jong

Planning na komen

Geheel voorzien naar mijn wensen

Snel geregeld

Loorbach

Beter afstemming tussen Nederland isoleert en uitvoerder van spouwmuurisolatie. Bevestiging van datum installatie van Nederland Isoleert bleek niet in overeenstemming met datum komst installateur

vriendelijk personeel

vriendelijke bejegening