Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Alles verliep prima, van offertetraject tot communicatie en uitvoering werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel dat helder communiceert, netjes werkt, terugkoppelt etc.

Wij hebben altijd een beetje problemen als een bedrijf door een extern bedrijf de installatie laat doen. Dit bedrijf heeft weer andere belangen.

Goed advies, wel installateurs die erg graag extra willen verkopen, de eerste ploeg adviseerde bodemfolie die bij ons zeker niet nodig is. De tweede ploeg had betere ideeën en heeft ook prima hun... Goed advies, wel installateurs die erg graag extra willen verkopen, de eerste ploeg adviseerde bodemfolie die bij ons zeker niet nodig is. De tweede ploeg had betere ideeën en heeft ook prima hun werk gedaan.

Goed advies, prima installatie

Koen

Nog goedkoper haha

Doen wat ze beloven. Nette en zeer snelle service

Zeer nette monteurs

R van der Keur

Zorg voor een duidelijke en profesionele prestatie. Medewerkers zouden de Nederlandse taal machtig moeten zijn.

De inzet van slecht Engels sprekende medewerkers roept vragen op. Tevens laat de presentatie zeer te wensen over, gezien het gammele busje waarin de heren aan kwamen rijden. Dit toont niet aan dat... De inzet van slecht Engels sprekende medewerkers roept vragen op. Tevens laat de presentatie zeer te wensen over, gezien het gammele busje waarin de heren aan kwamen rijden. Dit toont niet aan dat het gaat om een gerenomeerd bedrijf.

Monteurs waren vriendelijk.

Tom van Mourik

Slechte niet-responsieve adviseur. Ik zou hem ontslaan

Discrepantie tussen prijs op website en uiteindelijke prijs en adviseur die niet antwoordt op mijn email met vragen voor uitleg.

Monteurs waren vriendelijk

Johan Ansink

Duidelijke afspraken en naleving

Monteurs werken erg netjes

Kom je afspraken na!

De advies afspraak voor spouwmuur isolatie werd 2 maal verplaatst. Reden druk druk druk.
Op de laatste afspraak is niemand verschenen, geen telefoontje niks.
Diverse malen proberen te...
Op de laatste afspraak is niemand verschenen, geen telefoontje niks.
Diverse malen proberen te bellen, maar niemand bereikbaar. Voicemail met we hebben het druk......

Wat viel u in positieve zin op?

Niets, niemand is komen opdagen

Zie geen ontsnapte kat in de kruipruimte aan voor ongedierte.

Goed gewerkt. Nu zien wat de gasrekening gaat doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Na een aanvankelijk stroeve eerste poging ging het erg snel bij de tweede poging.

Jaap

Volledig onbetrouwbaar, onbereikbaar geen enkele afspraak wordt nagekomen.

Niks

Hoekstra

Je kan niet tot 4 keer toe je afspraak niet nakomen en dan ook nog ondermeer COVID als herhaalde reden blijven opgeven. Als ik mijn werk niet af heb ga ik de volgende dag verder waar ik gebleven... Je kan niet tot 4 keer toe je afspraak niet nakomen en dan ook nog ondermeer COVID als herhaalde reden blijven opgeven. Als ik mijn werk niet af heb ga ik de volgende dag verder waar ik gebleven ben. En niet weken later terwijl andere huizen gewoon geïsoleerd worden. Mijn vermoeden is dat onze klus relatief klein was en er met een omzet bril naar gekeken werd als 1 van de redenen

We hebben tot 4 keer en bijna 5 keer moeten wachten op uitvoering werkzaamheden. En bij aanvang kon men niet bij de specificaties van de adviseur specialist. Waarover gezegd werd dat dit zo... We hebben tot 4 keer en bijna 5 keer moeten wachten op uitvoering werkzaamheden. En bij aanvang kon men niet bij de specificaties van de adviseur specialist. Waarover gezegd werd dat dit zo belangrijk was tevens gaven de spouwmuur mannen aan dat eigenlijk de vloeren mannen de isolatie van buiten naar binnen de isolatie hadden moeten aanbrengen. Het gekozen product stemt me waarschijnlijk wel tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Erg moeilijk om nog dingen met een positieve bril te zien.