Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Vriendelijke goed geholpen

Goed gedaan

EvM

Iets goedkoper maken of subsidie uitleg

Prima advies en lekker snel

Wat viel u in positieve zin op?

In de ochtend offerte in de middag geleverd en klaar

Geen suggesties

Vakkundig personeel en vlotte afwikkeling.

Joop de Vries

Graag reageren op telefoon gesprek en de mails.

De communicatie is zwaar onvoldoende. Op 22 november is er een afspraak gemaakt voor hellend-dak isolatie en niemand is die dag geweest. Wel is de zolder klaar voor deze isolatie. Vele keren gebeld... De communicatie is zwaar onvoldoende. Op 22 november is er een afspraak gemaakt voor hellend-dak isolatie en niemand is die dag geweest. Wel is de zolder klaar voor deze isolatie. Vele keren gebeld en gemaild, maar nooit antwoord. Wel kreeg ik een nota!!
Opnieuw een afspraak, maar weer geen reactie die dag!
Inmiddels is er wel vloer isolatie geweest.
Helaas nog geen hellend dak isolatie.
Nu krijg ik bericht om subsidie te krijgen als de nota's betaald zijn. Maar alleen de vloer isolatie is gedaan.
Graag z.s.m. bericht over de isolatie van het hellend dak.

Wat viel u in positieve zin op?

Vloer isolatie goed uitgevoerd.

Hans

Geen.

eerste bezoek problemen bij gat graven en klus afgewezen. nieuw bezoek en alles keurig opgelost en geïsoleerd.

oplossingsgerichtheid

Telefonische bereikbaarheid verbeteren.

Wordt professioneel aangepakt vanuit inspectie bezoek naar uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer goed advies en goede aanpak

Oleg

Vrolijk Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar!

Professionele benadering, goede kwaliteit, beleefd en punctueel

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte en vriendelijke benadering van de klant

Stroomlijnen van online afspraken maken vs uitbesteden bij 3e partij. ik kreeg op 3 december een reminder voor installatie van 6 december. Dit heb ik online doorgegeven via de link in de mail.... Stroomlijnen van online afspraken maken vs uitbesteden bij 3e partij. ik kreeg op 3 december een reminder voor installatie van 6 december. Dit heb ik online doorgegeven via de link in de mail. Echter heb ik later telefonisch de afspraak verzet.

Goede voorlichting. Snelle uitvoering. Reeel cijfer geven vind ik lastig om dat ik geen vergelijking kan maken met een andere aanbieder.

snelheid en stiptheid

W plugge

Ik zou certificaat opgestuurd krijgen is niet gebeurd

Voorlichting verkoper misleidend

Snelheid

Jeanvan der Horst

Interne communicatie verbeteren

Het zou een 10 zijn wanneer de tijds afspraak voor de aanvang van het niet zo chaotisch was geweest! De een seinde aanvang 0730 uur, de ander tegen 1200 uur.

netheid van werken