Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

Klantvriendelijk
En netjes werken

Nvt

To the point, oprecht advies en vakkundig

To the point

Mandy lutterman

Doen wat je verkoop. Is niet gedaan bij mij ik heb gebeld maar geen gehoor en ook admin gebeld en niets geregeld. Ik baal hoe jullie omgaan met vragen

Ik ben tevreden met de isolatie. Maar wat er verteld is in het verkoop gesprek klopt niet met wat er gedaan is.

Enthousiasme

Betere communicatie met onderaannemers.
Zo wist de fa Rouwenhorst niet, dat er een koudebrug zat, die moest worden weggewerkt en dat er al isolatie zat in het toilet gedeelte van het huis.

goed uitleg, relatief snelle levering

Wat viel u in positieve zin op?

nadien schoonspuiten van boorsel van de gaten

Geen tips

vriendelijk en vakbekwaamd

vriendelijk

Ik had wel wat meer uitleg willen krijgen over het verschil tussen de verschillende isolatie mogelijkheden: Pur, parels, wol.

geen problemen ondervonden, twee huizen laten isoleren.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs in Apeldoorn. Alles werd netjes opgeruimd en aangeveegd. Top!

Kloppenburg

Was goed geregeld, met een prima afwerking.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van afhandeling na het eerste contact met Uw bedrijf.

Fam. J.A. de Bonte

Maak waar wat je belooft, wij zitten nu nog met een huis wat niet geïsoleerd is!

Er is een meneer gekomen om de woning te bekijken en deze kon geïsoleerd worden met glaswol. Begin december zou dit gebeuren, maar toen bleek dat alleen de voorgevel met glaswol kon, de zij- en... Er is een meneer gekomen om de woning te bekijken en deze kon geïsoleerd worden met glaswol. Begin december zou dit gebeuren, maar toen bleek dat alleen de voorgevel met glaswol kon, de zij- en achtergevel niet. Onze voorgevel is geïsoleerd, de andere gevels zouden met parels geïsoleerd worden en omdat het een fout van het bedrijf was kon dit tegen hetzelfde tarief. Er zou die week nog contact met ons opgenomen worden. Dit gebeurde dus niet, we hebben zelf moeten bellen en toen werd ons verteld dat er niets van bekent was en als het met ander isolatiemateriaal moet gebeuren dit een meerprijs zou worden. Inplannen kon deze meneer niet en weer blijft het stil. Alleen de factuur hebben we gekregen voor het hele bedrag!

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die kwamen waren vriendelijk.

Duidelijke uitleg, snel afspraak gemaakt

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe vriendelijk de installateurs waren

Er is wel een verschil tussen de "verkoper'' en de uitvoerders/monteurs.
Er is wel een verschil tussen de "verkoper'' en de uitvoerders/monteurs.
Moest van de verkoper een ingebouwde bloembak leeg halen maar dat was niet nodig geweest volgens de monteurs. Zonde van het vele werk. Misschien een idee om de verkoper eens mee laten laten lopen bij de uitvoering.

Geen idee heb geen ervaring met anderen bedrijven.

Weet niet.