Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Goed advies, prima uitvoering en zelf via Whatsapp filmpjes ontvangen tijdens de uitvoering. Al met al prima partij voor al je isolatie vragen!

Advies

Ronald Muskiet

Verbetering afstemming met onder aannemer; afplakken van kieren is met name nodig vòòr het leeghalen in vergelijking met het vullen van de spouwmuur.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg over de te verrichten werkzaamheden

Trijny Wolf

Goed belijken of de juiste foto's bij het juiste adres terecht komen.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd hard en secuur gewerkt

Ga zo door

goede en eerlijke voorlichting en netjes uitgevoerd

nette en vriendelijke werkwijze

Ger Heijen

Goede deskundige vertegenwoordiger, service en snelheid van uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Klantvriendelijkheid en mede daardoor een goede uitstraling van de firma

None. Very happy with service

Flexibility. Speed. Price-Quality ratio. Customer follow up. Personal service.

Wat viel u in positieve zin op?

Flexibility to combine floor isolation with an extra radiator with underfloor piping. Follow up till execution of isolation

van der Zanden

Geen.

Makkelijk zelf de datum voor de uitvoering inplannen. Goede en snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg over de werkzaamheden aan de hand van foto's wat een duidelijk beeld gaf.

Koning

Nee

Alles ging goed van het begin tot het einde

Alles liep gesmeerd

Krot W.J.

Evt. de vraag stellen of er toevallig andere werkzaamheden nog moeten plaatsvinden voordat de isolatie wordt aangebracht.

Goed advies en vlotte/nette levering

Wat viel u in positieve zin op?

Op verzoek van ons het plastic verwijderd uit de kruipruimte en een pad vrij houden naar de meterkast ivm aanleg glasvezelkabel. Er liggen voldoende korrels zodat de monteur van Glaspoort het kan... Op verzoek van ons het plastic verwijderd uit de kruipruimte en een pad vrij houden naar de meterkast ivm aanleg glasvezelkabel. Er liggen voldoende korrels zodat de monteur van Glaspoort het kan egaliseren.

Rob Scholten

Zorg voor een betere klantenservice en afstemming tussen de verschillende afdelingen (Planning, administratie en klantenservice)

Ik heb tot keer contact gezocht met jullie klantenafdeling en tot op heden nog geen reactie gehad, wel heeft jullie afdeling planning al drie keer gebeld voor een afspraak maar als ik dan vraag om... Ik heb tot keer contact gezocht met jullie klantenafdeling en tot op heden nog geen reactie gehad, wel heeft jullie afdeling planning al drie keer gebeld voor een afspraak maar als ik dan vraag om eerst reactie te geven op mijn vragen dan wordt mij vertld dat ik terug gebeld wordt, maar dat gebeurd dus nooit. Tevens sturen jullie facturen met certificaten voor alle werkzaamheden terwijl deze nog niet uitgevoerd zijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn vraag om een credit-nota te sturen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat jullie geen lange wachttijden hebben voor instalatie.