Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Martin Hesselberth

Vriendelijke monteurs

Nvt

Omdat het advies goed is en de mensen die de isolatie uitvoeren hun werk prima hebben gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en de professionele houding van de medewerkers, ook hielden zij zich goed aan de richtlijnen rondom Corona.

Iets beter naar het hele huis kijken,

snelheid

Daar maak ik graag gebruik van. De monteurs waren zeker berekend op hun werk, maar het waren duidelijk onderaannemers. Keurige mensen, maar ze spraken geen nederlands en de representatie (bus en... Daar maak ik graag gebruik van. De monteurs waren zeker berekend op hun werk, maar het waren duidelijk onderaannemers. Keurige mensen, maar ze spraken geen nederlands en de representatie (bus en kleding) waren niet wat ik van Nederland Isoleert zou verwachten, het gaf meer de indruk van een goedkoop (buitenlands) klussenbedrijf. Mensen kunnen zich na een eerste professionele presentatie van de verkopers van Nederland Isoleert met deze representatie erg ongemakkelijk gaan voelen. Als mijn vrouw alleen thuis was geweest had ze waarschijnlijk de deur niet open gedaan. Niets ten nadele van deze mensen hoor, maar de representatie meot wel in lijn zijn met de professionaliteit die u voorstaat, toch ?

Deskundige voorlichting en een correcte uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Gewoon goed geregeld, keurige oplevering met videobeeld onder de vloer etc.

Jikke Meinders

Geen.

Goede voorlichting en snelle afwikkeling

Wat viel u in positieve zin op?

Heldere uitleg en voorlichting. Geen paarse krokodillen.

Meer onderbouwing voor rendement. Voor als nog lijkt er geen verschi van voor/na isoleren.

Na isolatie lijkt er (nog) geen verschil merkbaar.

correctheid van personeel

A. Lammers

Geef de jongens goed materiaal mee, dat voorkomt zoeken op locatie en voorkomt een hoop ergernis.

Ik moet nu eerst nog ondervinden of bodemisolatie inderdaad een goede investering is geweest, want ga ik nu ook minder gas verbruiken.

Wat viel u in positieve zin op?

Geen problemen en er werd netje en vriendelijk gewerkt.

Ga zo door!

Het hele traject tot en met de uitvoering is zeer naar tevredenheid verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles liep prima. Wat ik heel prettig vond dat ik na de isolatie een video kreeg van het werk onder mijn vloer. Zag er heel goed uit!

Het was snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het zo snel geleverd kom worden,

F de Vries

Misschien wat meer reclame maken, kaartjes drukken en aan klanten geven, voor mond op mond reclame

Heel tevreden met het geleverde werk, de medewerkers zijn harde werkers en het is netjes afgeleverd

De snelheid en zorgvuldigheid