Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Filmpje nasturen

prima uitvoering en vriendelijke medewerkers

alles

Pieter van den Berg

Zo door gaan. Er zijn veel negatieve geluiden over buitenlandse werknemers uit ander EU landen en deze vooroordelen zijn nergens op gebaseerd. Ik ben blij om te zien dat NL isoleert hier niets van... Zo door gaan. Er zijn veel negatieve geluiden over buitenlandse werknemers uit ander EU landen en deze vooroordelen zijn nergens op gebaseerd. Ik ben blij om te zien dat NL isoleert hier niets van aantrekt. In ons geval heeft het team zichzelf erg goed verkocht en laten zien wat ze waard zijn.

Nette werknemers en keurig werk geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk team die goed op elkaar zijn ingespeeld.

Johan stam

Ze waren weg , voor dat ikhet wist

Snel gedaan, met perfecte grongstof.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer snel was alles geregeld

snel ter plaatse

eerlijk

Als de monteurs ergens zijn, gooi wat flyers bij de dichtsbijzijnde buren in de brievenbus - iedereen heeft natuurlijk gezien dat de bus voor de deur staat. Zo'n flyer kan nét de over de streep... Als de monteurs ergens zijn, gooi wat flyers bij de dichtsbijzijnde buren in de brievenbus - iedereen heeft natuurlijk gezien dat de bus voor de deur staat. Zo'n flyer kan nét de over de streep trekker zijn

Alles is goed en kundig geregeld

Kundigheid, netjes werken, informatie

G.Bakker

Geef de medewerkers een stofzak ook al zijn het zzp.

Net werk afgeleverd door hard werkende krachten. Ik ben zeer tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen hebben keihard gewerkt.

Bokje / Kloosterman

weinig of geen rompslomp. Vlot afgewerkt .

Wat viel u in positieve zin op?

Waren al eerder, als was afgesproken

Kom je afspraken na

niet op komen dagen op de dag van inplanning van werkzaamheden

Wat viel u in positieve zin op?

de sbelheid van antwoorden van de expert

CK

Offerte te summier zonder duidelijke uitwerking werkzaamheden.
Zorg voor een nette uitgewerkte offerte. Niet alleen een geschreven offerte met aantal m2 en prijs.

Ik zal het bedrijf en product aanbevelen.
Netjes gewerkt en duidelijk aangegeven wat de bedoeling was en hoe ze te werk zouden gaan. Prima werknemers.

Bekwaamheid monteurs

Wilhelm

Zorgen voor goede inspectie en inmeting vooraf. Wij hadden een fijne verkoper qua uitleg en vriendelijkheid, heeft ons echt goed geholpen. Maarrr....als hij de vloerinspectie en inmenging ook goed... Zorgen voor goede inspectie en inmeting vooraf. Wij hadden een fijne verkoper qua uitleg en vriendelijkheid, heeft ons echt goed geholpen. Maarrr....als hij de vloerinspectie en inmenging ook goed had gedaan, was er mega veel irritatie voorkomen

Ik denk dat het in "normale omstandigheden" prima werkt.
Vlot en vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Goed verkoopgesprek. Makkelijke backoffice, die goed bereikbaar is voor vragen. Vriendelijke monteurs