Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nog geen afspraak voor het voegen ingepland

Keuze is aan iedereen zelf

Wat viel u in positieve zin op?

Goede en snelle service, alleen het voegwerk moet nog gedaan worden

Goed geholpen

Netjes en snel

Ik vroeg me naderhand af waarom de onderkant van het luik niet geïsoleerd is. Dit luik zit in de woonkamer en ik lees overal dat je het luik vooral niet moet vergeten te isoleren. Komt de koude nu... Ik vroeg me naderhand af waarom de onderkant van het luik niet geïsoleerd is. Dit luik zit in de woonkamer en ik lees overal dat je het luik vooral niet moet vergeten te isoleren. Komt de koude nu niet via het luik alsnog naar boven?

De mannen die de vloer hebben geïsoleerd waren vriendelijk, correct en werkten hard.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze werkten snel en netjes

Anton Doornenbal

Keurig op tijd, heeft meer geleverd dan afgesproken in de opdracht, netjes gewerkt. Zelfs een gat graven onder de fundering daar was geen probleem.

Wat viel u in positieve zin op?

De inzet van de monters.

Kampen

Heb nog even nazorg nodig ivm kelder vraag

Aardige doortastende duidelijke aanpak

Wat viel u in positieve zin op?

Helder en passend bij mijn wensen

M.J. Westerweele

Beter voorwerk verrichten.

kruipruimte was niet goed bekeken. Daarom is de vloer maar voor de helft geïsoleerd.

vakbekwaamheid

d.wernsen

Er is ons beloofd omdat de buurman door ons naar Ned. Isoleert is verwezen en op dezelfde dag bij allebei het werk gedaan kon worden, daarvoor krijgen wij €.100,00 extra korting, echter de nota is... Er is ons beloofd omdat de buurman door ons naar Ned. Isoleert is verwezen en op dezelfde dag bij allebei het werk gedaan kon worden, daarvoor krijgen wij €.100,00 extra korting, echter de nota is geen €. 2.900,00, maar €.3.000,00. wij verwachten een goede nota te ontvangen d.wernsen aerdenhout.

goedgewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

er werd ondanks de regen hard doorgewerkt

Cees Valstar

Alles is tot volle tevredenheid verlopen.

Aardig en professioneel

L. Noort

Verbeter de communicatie tussen jezelf en je onderaannemers! Zo te merken had het uitvoerende isolatiebedrijf dit project kleiner ingeschat en kwam daardoor in tijdnood en heeft het werk heel... Verbeter de communicatie tussen jezelf en je onderaannemers! Zo te merken had het uitvoerende isolatiebedrijf dit project kleiner ingeschat en kwam daardoor in tijdnood en heeft het werk heel slordig achter gelaten.

Er zat, volgens mij, een probleem in de communicatie tussen NEDERLAND ISOLEERT en het uitvoerend bedrijf van de isolatie werkzaamheden. De laatste kwam in tijdnood en heeft daardoor het schoonmaken... Er zat, volgens mij, een probleem in de communicatie tussen NEDERLAND ISOLEERT en het uitvoerend bedrijf van de isolatie werkzaamheden. De laatste kwam in tijdnood en heeft daardoor het schoonmaken van kozijnen met bijbehorende lekdorpels voor een deel laten zitten. Vooral die van de bovenverdieping dus. Heb ik zelf moeten doen. Onvermijdelijk geknoeide voegmortel kun je moeilijk laten zitten! Door de merkbare tijdnood ook weinig gelegenheid tot communicatie. En dat laatste, vind ik, is een belangrijk onderdeel bij zo'n project.

Wat viel u in positieve zin op?

De vlotte en duidelijke volgorde in de stappen van informatie en uitvoering van het werk. Tijdsplanning klopte helemaal.

PCP Oomes

Breng jullie zaken op orde, aannemen van het werk is professioneel maar het vervolg traject is een grote puinhoop.

Na nu al 6x verplaatsen van een afspraak, het niet komen van werklieden zonder de afspraak af te zeggen en de onbereikbaarheid via de telefoon is er voor mij maar een beschrijving van de service... Na nu al 6x verplaatsen van een afspraak, het niet komen van werklieden zonder de afspraak af te zeggen en de onbereikbaarheid via de telefoon is er voor mij maar een beschrijving van de service "Totale chaos bij Isoleert Nederland.
Werk niet volgens afspraak uitgevoerd en gestuurde rekening klopt niet.

tot op heden niets