Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Wiebe Zijlstra

Waarschuwing geven aan mensen met COPD vanwege de grote hoeveelheid stof.

Ze werken professioneel.

Professionaliteit

J. Kruizinga

Adminstratie op orde brengen.

Goede afspraken gemaakt met de aannemer over tijstip van aanvang, krijgen wij om 17.50 van jullie een mail dat de aannemer ' s middags komt ipv de afspraak ' s morgens. Op mijn mail dat dit niet de... Goede afspraken gemaakt met de aannemer over tijstip van aanvang, krijgen wij om 17.50 van jullie een mail dat de aannemer ' s middags komt ipv de afspraak ' s morgens. Op mijn mail dat dit niet de afspraak was, is door jullie niet meer gereageerd. Bellen heeft ook geen zin, jullie zijn slecht telefonisch bereikbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

De aannemer was zeer vakkundig

Goed geholpen

J krijger

Als mn glas in orde komt is alles ok

Netjes en schoon gewerkt,wel aanbevelen.

Leuke jongens

van A tot Z goed geregeld. Goed advies en goede plaatsing

vriendelijkheid van de monteurs

peters

??

verdient uit einderlijk weer terug.

Wat viel u in positieve zin op?

werken goed door .haast geen tijdvoor koffie

Mevrouw Heuving

Zoals wat jullie nu doen is goed. Gewoon doorgaan!

Het levert een positieve en effectieve bijdrage aan een duurzamer milieu en reductie van CO2-uitstoot.

Wat viel u in positieve zin op?

Gewoon doorgaan met vriendelijke dienst!

Martinez

Goede geregeld

Marcel Kroon

Goede controle dat er gefacturereerd wordt wat er geoffreerd wordt. Had de factuur geklopt dan had ik direct bij ontvangst het geld al overgemaakt.

Alles was prima, maar alleen aan het eind klopte de rekening niet met de offerte. In de offerte staat vermeld dat er met 14mm geboord wordt en op de factuur wil het bedrijf dat het uitgevoerd heeft... Alles was prima, maar alleen aan het eind klopte de rekening niet met de offerte. In de offerte staat vermeld dat er met 14mm geboord wordt en op de factuur wil het bedrijf dat het uitgevoerd heeft hiervoor extra rekenen. En dat terwijl ze ook een paar waterslagen beschadigd hebben.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren bijzonder vriendelijk en ruimde netjes alles op. Was ook verbaasd over de beschadigde waterslagen, maar ik had gezegd dat deze met de gevelrenovatie die binnenkort uitgevoerd wordt... Monteurs waren bijzonder vriendelijk en ruimde netjes alles op. Was ook verbaasd over de beschadigde waterslagen, maar ik had gezegd dat deze met de gevelrenovatie die binnenkort uitgevoerd wordt vervangen zouden worden, dus misschien dat ze daarom hieraan minder aandacht besteed hebben.

Hans van 't Klooster

Vloerisolatie is bij ons een moeilijk punt.
Dat moet beter uitgewerkt worden en beter besproken.

Wel aanbevelen. Snelle en efficiënte uitvoering van de Isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en vakmanschap. Persoonlijk advies.