Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

R. Groenewegen

Nederlandse monteurs sturen

Slechte service en totaal geen terug koppeling naar klant.

Xxxxxxccc

Het personeel heeft de slangen zo hard en zonder te kijken door mijn tuin getrokken dat enkele (duurdere en oudere) planten zijn geknakt of een flink deel zijn verloren. Ik snap dat het niet de... Het personeel heeft de slangen zo hard en zonder te kijken door mijn tuin getrokken dat enkele (duurdere en oudere) planten zijn geknakt of een flink deel zijn verloren. Ik snap dat het niet de prioriteit is maar dit kost mij wel extra geld zo.

Snelle reactie, persoonlijke benadering en advies.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige mensen, eerlijk en hardwerkend.

Mart van Lieshout

Iets beter communiceren en betere nazorg

goed werk geleverd, goed meegedacht, het meeste liep op rolletjes

Wat viel u in positieve zin op?

snelle uitvoering en relatief weinig overlast

Contact, offerte aanvraag, communicatie verliep soepel. prijs vergelijkbaar met concurrenten. Duidelijke info over spouwmuur en toegepaste materialen

Wat viel u in positieve zin op?

Waar gehakt word vallen spaanders, de monteurs hebben hun best gedaan om alles zo goed mogelijk op te ruimen.

Netjes gewerkt⁰

Duidelijker communiceren. indien tijdens de uitvoering problemen zijn dit gaan bespreken met de klant en oplossingsgericht denken. Niet opeens eenzijdig botweg een offerte cancellen.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Maar de eerste keer is de offerte opeens geannuleerd, zonder te overleggen met ons.

Wat viel u in positieve zin op?

Uiteindelijk hebben beide teams keurig netjes gewerkt.

Hand out met duidelijke info over mareriaal

Goede service - op tijd en duidelijk

Prettig personeel

Zorg dat er duidelijk gecommuniceerd wordt. Als er een planning is dat de monteurs het aan komen leggen blijf hier dan bij. Bij mij ben ik drie keer gebeld om de werkzaamheden naar voren te halen.... Zorg dat er duidelijk gecommuniceerd wordt. Als er een planning is dat de monteurs het aan komen leggen blijf hier dan bij. Bij mij ben ik drie keer gebeld om de werkzaamheden naar voren te halen. Wat resulteerde in het niet na kunnen komen van deze nieuwe afspraken.

Mooie praatjes maar de planning kunnen ze nog heel veel op winnen

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren binnen drie klok uren klaar

Tim Hessen

Kleine moeite voor een verkoper om even te kijken of er een kruipruimte is , had mij geld kunnen besparen en jullie geld kunnen opleveren. Eerlijk zijn kan ook geen kwaad.

De verkoper die bij ons thuis kwam heeft geen goed werk geleverd. Volgens hem was er sowieso geen kruipruimte bij ons aanwezig , en was verder onderzoek niet nodig. Terwijl bij aanbreng van de... De verkoper die bij ons thuis kwam heeft geen goed werk geleverd. Volgens hem was er sowieso geen kruipruimte bij ons aanwezig , en was verder onderzoek niet nodig. Terwijl bij aanbreng van de spouwmuurisolatie bleek dat dit wel zo is. Een gemiste isolatie en combinatie kans voor ons , want nu is het achteraf sowieso duurder.
Daarbij belde verkoper mij 1 week na het achterlaten van de offerte dat als ik nog vóór de winter spouwmuurisolatie wilde ik beter nu kon bellen want de wachttijden waren al opgelopen tot 6-8 weken. Een paar dagen later afspraak ingepland , en ze kwamen binnen een week al. Dit vind ik geen eerlijke voorlichting.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs van het installatiebedrijf waren duidelijk in hun communicatie en overlegden e.e.a. met mij op een goede manier. Ze leken serieus over hun werk en keken alles zorgvuldig na.

Post

Niets tot nu toe

Omdat alles vlot is verlopen. Was alleen een verkeerde steiger geleverd veel te breed na wat heen en weer gebel ook van onze kant ,is dat goed gekomen.

waren bekwaam