Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ilonka de Jong

De communicatie tussen planning en uitvoering kan beter. Ik heb meermaals verkeerd gelopen afspraken gehad odoor misplanning met de monteurs. Dit werd overigens wel meteen goed opgelost!

snelle afhandeling en goed advies

deskundigheid, meedenken, advisering

correct personeel

Bekwame mensen aannemen.

Ik wilde mijn spouwmuur laten isoleren en heb als eerste een offerte gevraagd aan Nederlandisoleert. Er komt dan een adviseur langs maar het blijkt dat dit echter een soort tussenpersoon is. Ik wilde mijn spouwmuur laten isoleren en heb als eerste een offerte gevraagd aan Nederlandisoleert. Er komt dan een adviseur langs maar het blijkt dat dit echter een soort tussenpersoon is.
Gezien de aard van mijn huis (met souterrain) had ik een paar specifieke vragen waar ik een onbevredigend antwoord op kreeg. Kort gezegd kreeg ik het advies om toch te isoleren. Vanwege twijfel heb ik meteen een ander bedrijf gevraagd die mij heel duidelijk kon vertellen dat en waarom mijn huis ongeschikt is om te isoleren.
Ik heb de indruk dat de “adviseur” slechts een verkoper zonder specifieke kennis is en dat wanneer je het contract eenmaal afgesloten hebt de echte isoleerders komen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van afspraken maken met de “adviseur”

ze doen hun werk goed

veel koffie drinken

Joke van der Hoop

Melden dat er een ander bedrijf komt ..diegene die de offerte opmaakt ende spouwbreedte meet moet betrouwbaar zijn.

ik raad ze het niet aan. het geleverde werk wordt uitbesteed aan een ondernemer waar ik geen contrakt mee hen afgesloten. Er zijn 6 gaten voor het vullen niet dicht gevoegd. De achterste spouwmuur... ik raad ze het niet aan. het geleverde werk wordt uitbesteed aan een ondernemer waar ik geen contrakt mee hen afgesloten. Er zijn 6 gaten voor het vullen niet dicht gevoegd. De achterste spouwmuur is niet geisoleerd aangezien er geen spouw aanwezig is wat wel door een medewerker van Nederland isoleer was opgemeten. Ik heb een derde bedrijf zelf ingehuurd wat mij extra kosten geeft en deze constateesrde dt er geen spouw aanwezig was. Ik moet nu een voeger inhuren om de 6 gaten op de juiste kleur weer te laten dichten. Maar ik heb wel een rekening gekregen waarop niet vermeld staat dat 1 muur niet geisoleer is maar wel met 5 gaten in de voeg achtergelaten is, Graag hierop een reactie van isoleer Nederland
Vriendelijke groet Joke van der Hoop

doorzettingsvermogen ondanks de tegenwerking van Waterschap Friesland

Hans Legierse

x

Nederland Isoleert doet wat het belooft

Gehele traject

Haringa

kundig en snel

Vriendelijk

K. Selvius

Werd snel en goed gedaan 👍 i

Duidelijkheid

Volkert van den Berg