Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Tineke de Haan

Neem klanten serieus, ik heb misschien 10 telefoontjes gehad met de vraag of ze langs mochten komen terwijl er al een afspraak stond. Ook kreeg ik na 6 weken pas de offerte. Ook geen bevestiging... Neem klanten serieus, ik heb misschien 10 telefoontjes gehad met de vraag of ze langs mochten komen terwijl er al een afspraak stond. Ook kreeg ik na 6 weken pas de offerte. Ook geen bevestiging gehad van de afspraak. Slecht slecht.

Zeer slechte communicatie

Niets

Ga vooral zo door.

Vriendelijkheid goede service en denken mee.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er ook tijdens het werk aandacht werd gegeven aan het bestaande leidingwerk met de mededeling dat t lekte. Dit bleek te gaan om recent vervangen leidingen die gelukkig niet meer aktief waren.

J Becker

Als het klaar is even om het huis heen lopen en controleren.

Ja was heel goed gedaan ,Alleen wij hebben wit huis en cement was donker.
Was net of we dikke vliegen op het huis hadden .Dus dat moest ik zelf doen dat was jammer.maar servies was verder goed.

De wachttijd .

Visser

Naleven van tijdsafspraak. Ze zouden tussen 14.00-17.00 uur komen, staan ze om 12.45 uur voor de deur. Toevallig dat er iemand thuis was.

Overzichtelijke mail met tijdslijn

Barten

Ga zo door

Net werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs die met veel plezier de isolatie hebben aangebracht

Beter communiceren, ieder doet op eigen houtje wat, waardeloos

We krijgen een factuur en hier is niets gebeurd, jullie personeel had de verkeerde spullen bij en zijn na de koffie weer vertrokken, er staat een nieuwe afspraak 9 december,

Wat viel u in positieve zin op?

We weten nog niets,communicatie is een groot aandachtspunt

G. F. van Everdink

Geen dingen beloven die je niet kunt waarmaken. Fouten eerlijk toegeven en waar nodig iets compenseren.

In eerste instantie zowel vloerisolatie als spouwmuurisolatie afgesproken. Daartoe kwam een jongeman (Justin de Vries) ons huis inspecteren op de mogelijkheden. Hij zag (blijkbaar) geen bezwaar. 13... In eerste instantie zowel vloerisolatie als spouwmuurisolatie afgesproken. Daartoe kwam een jongeman (Justin de Vries) ons huis inspecteren op de mogelijkheden. Hij zag (blijkbaar) geen bezwaar. 13 Oktober zou de vloerisolatie plaatsvinden. {Wij zouden een dag eerder gebeld worden over het dagdeel waarin dat zou plaatsvinden. Dat is niet gebeurd. Gelukkig waren wij 's morgens vroeg thuis}. Die 13e oktober bleek dat de gewenste vloerisolatie helemaal niet mogelijk was! 8 november is de spouwmuurisolatie gedaan.
Qua afspraken hebben we dus wel wat te klagen en ook excuses hebben we niet gehoord of gelezen.
Een extra probleem is nu dat we om BTW aftrek te krijgen een tweede isolatieobject moeten bedenken!
We zijn dus niet zo netjes behandeld en ook financieel dreigt er nu een extra probleem.

Aardige mensen

Sneller reactie op klacht via mail

Communicatie waardeloos! Werknemers en werk uitvoering akkoord

Zie boven

Het aller beste

Resultaat moeten nog afwachten

Advies installateurs

Volkert van den Berg

Geweldig werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Personeel is zeer bekwaam. De klantvriendelijkheid is perfect. De onderlinge samenwerking loopt zeer soepel. Al met al kan uw bedrijf zeer tevreden zijn over uw medewerkers.