Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Anne van der Heijden

Nette en duidelijke uitleg en goede service en dienstverlening.

Nette snelle service

N.v.t.

Snelle reactie, afspraak en levering van de isolatie

Alles zeer snel geregeld

Niet echt

ik merk nu al het verschil. Het blijft warmer in ons huis

keurige en vriendelijke mensen

Eerlijke rekening sturen en niet te boel bedonderen

Het werk is netjes gedaan en wel binnen 2 uur, maar ze lieten een puinzooi achter en de toilet......ongelooflijk,vies toiletpapier lag op de grond.Prijs was ook echt schandalig hoog voor wat je... Het werk is netjes gedaan en wel binnen 2 uur, maar ze lieten een puinzooi achter en de toilet......ongelooflijk,vies toiletpapier lag op de grond.Prijs was ook echt schandalig hoog voor wat je krijgt.

Geleverde werk

Robert Harrison

...

Een snelle, efficiënte en vriendelijke service

...

Betere communicatie met NederlandIsoleert en de gemaakte afspraken nakomen

Ik zou hem niet aanbevelen omdat de communicatie die wordt beloofd niet plaatsvindt.
Er wordt niet op mijn mail gereageerd en de beloofde mail wordt niet gestuurd. Ook wordt ik niet telefonisch op de hoogte gesteld dat de bus binnen een halfuur voor de deur staat.
Voor de goede orde: de mensen die hier zijn geweest hebben hun werk uitstekend gedaan en hun communicatie was goed en erg prettig

vriendelijke en professionele vakmensen

Ga zo door

Snel en gemakkelijk te organiseren ook de uit voering was goed

Wat viel u in positieve zin op?

Heel prettig om mee te werken

Wellicht waarschuwen dat er bij spouwmuurisolatie wel een hoop stof en troep vrij komt, die niet makkelijk van je tegels af te krijgen is.

Super snel en makkelijk geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

hele aardige en leuke mensen

De zonnepanelen bij de gevel die is behandeld waren achteraf nog heel erg vies en met cementresten. Daar was wel een bezem over gehaald, maar bepaald niet schoon. Afstemmen met de klant wat er wel... De zonnepanelen bij de gevel die is behandeld waren achteraf nog heel erg vies en met cementresten. Daar was wel een bezem over gehaald, maar bepaald niet schoon. Afstemmen met de klant wat er wel en niet wordt opgeruimd als me klaar is.

Snelle servicce en professioneel.

Wat viel u in positieve zin op?

De korte tijd tussen bestellen en leveren.

PA van Hasselt

Offerte veel beter verantwoorden: aangeven hoeveel werkuren en hoeveel impregneer wrslk nodig is

Onduidelijk hoe de prijs berekend wordt: forse prijs zonder specificatie; om nadere info gevraagd over de hoeveelheid impregneermiddel die gebruikt was: kon met men mij niet geven(..!)
werd...
werd niet bijgehouden.. Ik krijg sterk het idee dat ik teveel heb betaald.

De medewerkers waren vriendelijk