Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

PA van Hasselt

Offerte veel beter verantwoorden: aangeven hoeveel werkuren en hoeveel impregneer wrslk nodig is

Onduidelijk hoe de prijs berekend wordt: forse prijs zonder specificatie; om nadere info gevraagd over de hoeveelheid impregneermiddel die gebruikt was: kon met men mij niet geven(..!)
werd...
werd niet bijgehouden.. Ik krijg sterk het idee dat ik teveel heb betaald.

De medewerkers waren vriendelijk

T klaver

Niets .zo doorgaan

Goed advies en snelle en goede service

De vriendelijkheid

Spruyt - Schapenkotter

Zorg dat de monteurs voldoende tijd krijgen om hun werk uit te voeren.

Beste mensen,
Ten eerste, we zijn erg tevreden over het in-take gesprek. Er was voldoende tijd om vragen te stellen, er werd duidelijke uitleg gegeven, kortom een dikke 9. Beste mensen,
Beste mensen,
Dan het isoleren zelf. Prima kerels. Aardig en netjes, harde werkers. Echter, ze kwamen om half drie. Voor ons geen enkel probleem. Echter na kwart over vier begon bij één van de twee de stress toe te slaan. Ze moesten opschieten want de bus moest nog op tijd terug naar de zaak en hij moest nog helemaal naar Den Haag. Naarmate de tijd vorderde werd de spanning hoger en hoger.
Ik moest maar vast de bon tekenen want dan was dat maar vast gebeurd. Ik heb aangegeven hiermee te willen wachten tot ik gezien had dat alles naar behoren klaar was. Na nog twee keer vragen en beloven dat er filmpjes zouden worden gemaakt, heb ik maar getekend. Toen ging de beste kerel omkleden want de bus moest terug. Zijn collega zat nog onder de vloer en was nog bezig. Die moest nu eindelijk eens voortmaken. Die rende daarna van de ene kruipruimte naar de andere om filmpjes te maken. De luiken werden dichtgeplakt en ik kreeg de filmpjes wel via wattsapp want de tijd was nu echt op. Ik had hier een erg slecht gevoel over. Ik betaal toch even bijna 1700 euro voor drie uur en het materiaal. Prima! Maar ik wil gewoon dat er netjes en goed gewerkt wordt. Ik dacht nu: het zal allemaal wel.
Morgen worden de muren geïsoleerd voor nog eens 2700 euro.
Ik hoop dat het beter gaat.
John Spruyt

Wat viel u in positieve zin op?

In-take gesprek was perfect. Afspraken worden snel en goed geregeld.

Planning werkzaamheden eerder doorgegeven aan de klanten.
Niet om 17.55 uur doorgeven dat je de eerste bent maar dan alsnog de derde in de rij bent.

Mensen die werkzaamheden hebben uitgevoerd hebben waren vriendelijk en deskundig.
Planning van de werkzaamheden verliep niet zoals afgesproken voorafgaand aan de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

Werkzaamheden en opruimen zijn netjes gedaan.

Niet

Keurige service en net werk

Leuk team

De afspraaktijd beter inplannen

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de werkzaamheden

Hennie van der Meiden

De coordinatie zou nog iets beter kunnen.

De mensen die de spouw en kruipruimte hebben geïsoleerd, hebben hun werk kundig en met passie verricht

Passie

J. Kamerling

Nee

Vriendelijk, nemen de tijd, denken mee. Klantvriendelijk

Zie hiervoor

W.Kuiper

Duidelijkheid over de afspraken, wij hadden op een gegeven moment te maken met dubbele afspraken.

Wat viel u in positieve zin op?

De inzet van de monteurs.

Ga maar zoo door

GOED ADVIES, kwaliteit, vriendelijke medewerkers