Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niet

netjes,bekwaam en vlot

vriendelijk en netjes

Karen W

Kom je afspraken na en neem contact op met je klant als je dit beloofd ipv niks meer van je laten horen en simpelweg de offerte annuleren als blijkt dat je toch niet kunt waarmaken wat je hebt... Kom je afspraken na en neem contact op met je klant als je dit beloofd ipv niks meer van je laten horen en simpelweg de offerte annuleren als blijkt dat je toch niet kunt waarmaken wat je hebt beloofd.

Verkeerde voorlichting. Niet nakomen van afspraken.

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Wieleman,
Bedankt voor uw feedback.
Telefonisch hebben wij u hier vandaag over gesproken, zoals afgesproken komt de expert bij u hier op terug.
En zullen we zorgen dat het...
Geachte Wieleman,
Bedankt voor uw feedback.
En zullen we zorgen dat het opgelost wordt.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.
Customer care.

Niens

Duidelijkheid over welk type isolatie geplaatst gaat worden in de mail bij het afspraak maken. Bij 2 soorten isolatie is het niet zichtbaar welke isolatie geplaatst gaat worden (bijvoorbeeld... Duidelijkheid over welk type isolatie geplaatst gaat worden in de mail bij het afspraak maken. Bij 2 soorten isolatie is het niet zichtbaar welke isolatie geplaatst gaat worden (bijvoorbeeld vloerisolatie of spouwmuur isolatie)

Sneller klaar dan gepland

duidelijke uitleg en snelle levering. en na afloop video van het geleverde onder de vloer ter controle.

werkten erg netjes.

Zorg bij afname van meer dan 1 vorm van isolatie dat afhandeling nr 2 ook zo goed verloopt. Dat mis ik nu nog.

We zijn prima geadviseers. Afspraak vloerisolatie was vlot gemaakt en klus goed uitgevoerd. Minpunt is dat het voor dakisolatie niet goed lukt contact te krijgen en afspraak te maken. Daarom een 6... We zijn prima geadviseers. Afspraak vloerisolatie was vlot gemaakt en klus goed uitgevoerd. Minpunt is dat het voor dakisolatie niet goed lukt contact te krijgen en afspraak te maken. Daarom een 6 nu en nog geen 8.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige en deskundige adviseur. We kregen sms en mail over tijdvak werkzaamheden. Monteurs waren op tijd en waren vriendelijk. Netjes gewerkt.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat het inplannen voor dak isolatie lang op zich heeft laten wachten.
Wij zullen ervoor zorgen dat er z.s.m. met u...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen ervoor zorgen dat er z.s.m. met u contact opgenomen wordt.
Helaas hebben wij geen klantgegevens van u.
Kunt u ons telefonisch of per mail benaderen met uw klantnummer.
Dit kan op 0900-2407365 of via contact@nederlandisoleert.nl
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.
Customer care

Doorgaan

kundigheid

Susan

Communicatie tussen verkoop en monteurs

Netjes en snel uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Namen weinig pauze, werkt vlot door.

Luuk Schouten

Communicatie met de planners was slecht. Zij. Slecht op de hoogte en verkeerd geïnformeerd

Uitvoering muur en bodem isolatie prima
Impregneren achteraf duur gezien de tijd die ze er mee bezig waren en dit maar 20 jaar dekens is. Dit was mij niet verteld.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd netjes gewerkt bij de bodem en muur isolatie. Vriendelijke medewerkers
Impregnatie ging gehaast met veel geklieder

van Gent

Op de afdeling planning mensen neer zetten die weten wat ze moeten doen en offertes goed bekijken hoe de situatie is en wat er voor nodig is om de klus te klaren

de manier waarop de afdeling planning heeft gewerkt is vreselijk.
zoals de mensen bij ons hebben moet werken is levens gevaarlijk.
en toch hebben ze bij ons isolatie aangebracht. de manier waarop de afdeling planning heeft gewerkt is vreselijk.
zoals de mensen bij ons hebben moet werken is levens gevaarlijk.
en toch hebben ze bij ons isolatie aangebracht.
foto's zoals ze moesten werken kan ik leveren

Wat viel u in positieve zin op?

het doorzettings vermogen van de monteurs ondanks het falen van de afdeling planning waardoor ze zwaar in de problemen kwamen en dan toch hun werk afmaken

W .v.d.Meide

1ste,het hele karwei heeft 3 uur geduurd,zwaar agregaat heb 3 uur op onze stroomvoorziening staan draaien en dat met de huidige energie kosten !! Ook het boren in de buitenmuur gaf enorm veel stof,... 1ste,het hele karwei heeft 3 uur geduurd,zwaar agregaat heb 3 uur op onze stroomvoorziening staan draaien en dat met de huidige energie kosten !! Ook het boren in de buitenmuur gaf enorm veel stof, mijn advies, afzuiging gebruiken ( industrie stofzuiger)

Er is keurig op tijd,vlg,s afspraak,begonnen,vriendelijke mensen.

Alles op tijd ,Vlg,s afspraak