Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Alkemade

Ga zo door!

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs waren zeer efficiënt, hardwerkend, uiterst beleefd en informatief……a/h eind van hun werk kreeg ik 'n uitgebreide video over het geleverde resultaat! We zijn zeer tevreden!

N.v.t.

Vriendelijkheid

Zie mijn beoordeling op trustpilot van 26 oktober 2021

Zie mijn beoordeling op trustpilot van 26 oktober 2021

1 vriendelijke monteur

Goede afstemming verkoper en uitvoerder zodat ze beter weten wat hen te wachten staat

Het was een moeilijke klus - lage kruipruimte - die goed uitgevoerd is!

Toch aanpakken moeilijke klus

C. Janssen

Bereikbaarheid telefoonnummer 0900-2407365 is buiten bedrijf???

Tijdens het aanbrengen van de isolatieonder de vloer is mijn telefoon kabel defect geraakt, en heb ik dus geen telefoon.!!
Na aanleiding van dit gebeuren heb ik een email gestuurd naar...
Na aanleiding van dit gebeuren heb ik een email gestuurd naar contact@nederlandioleert.nl, hierop is tot nu toe geen reactie gekomen.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitleg over de verschillende mogelijkhedn

Geachte Janssen,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen wat er gebeurd is.
Wij zullen uw mail z.s.m. in behandeling nemen.
Betreft de bereikbaarheid, wij zijn werkdagen...
Geachte Janssen,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen wat er gebeurd is.
Wij zullen uw mail z.s.m. in behandeling nemen.
Betreft de bereikbaarheid, wij zijn werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 18:00.
Wanneer u een klacht heeft dient u gebruik te maken van nummer 2.
Customer care.

Doe je werk in de werkvoorbereiding goed

Niet: de kwaliteit is beduidend minder als beloofd. Dit terwijl de prijs hoger is dan die van de concurrent.

Aardige monteurs. Willen meedenken

Zelf isoleren was beter, sneller en goedkoper geweest.

Allervriendelijkste mensen die helaas waardeloze kwaliteit afleveren. Na 5 maanden, 5 verschillende teams op bezoek om fouten te herstellen en tig telefoontjes is onze vloer nog altijd niet... Allervriendelijkste mensen die helaas waardeloze kwaliteit afleveren. Na 5 maanden, 5 verschillende teams op bezoek om fouten te herstellen en tig telefoontjes is onze vloer nog altijd niet geïsoleerd. We worden niet eens meer teruggebeld. Mocht je twijfelen over Nederland Isoleert? Je kunt beter zelf aan de slag. Dat scheelt je een hoop gezeur en een heleboel geld.

Wat viel u in positieve zin op?

Het team van Nederland Isoleert is vriendelijk.

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten.
Graag zou ik uw dossier willen bekijken om te zien wie de klacht in...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten.
Graag zou ik uw dossier willen bekijken om te zien wie de klacht in behandeling heeft.
U kunt ons per mail of telefonisch bereiken.
Graag even uw klantnummer vermelden, zodat wij dit kunnen oppakken.
Mail kan via : contact@nederlandisoleert.nl
Telefonisch via : 0900 2407365.

Hans Stange

Ik heb mijn twijfels over de deskundigheid van de isolatie-expert en het nakomen van afspraken moet beter.

Nederland Isoleert houdt zich slecht aan de gemaakte afspraken.
Nederland Isoleert houdt zich slecht aan de gemaakte afspraken.
Je wordt geinformeerd over de dag en het tijdstip waarop de mensen komen, daags tevoren krijg je bericht over het precieze tijdstip, vervolgens komen zij dan niet op het afsproken tijdstip maar 4 uur later dan was afgesproken. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik als antwoord dat ik was gebeld dat zij later zouden komen en ik had gezegd dat het goed was. Dat is dus gewoon niet waar, ik had geen gemiste telefoontjes en ik ben ook niet gebeld. Beetje jammer. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden wel netjes en correct uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur die de gevelisolatie heeft gedaan heeft zijn klus goed uitgevoerd en gaf ook uitleg over wat hij gedaan heeft.

Geachte Stange,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat de afspraak die gemaakt is niet nagekomen is.
Hiervoor onze excuses.
Wij zullen dit intern met de uitvoering...
Geachte Stange,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat de afspraak die gemaakt is niet nagekomen is.
Hiervoor onze excuses.
Wij zullen dit intern met de uitvoering oppakken, zodat dit niet nogmaals voorkomt.
Fijn om te horen dat de werkzaamheden netjes en correct zijn uitgevoerd.

De Graaf LM

Communicatie tussen adviseur en bedrijf niet goed

Goed contact plezierige werklui

De liefde voor hun vak