Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ga serieus met klachten om. Komt zondag n mail met "u ziet ons morgen" zeg niet dat er niks bekend is. Is 's morgens al duidelijk dat n afspraak niet door kan gaan, bel dan je klanten af voor de... Ga serieus met klachten om. Komt zondag n mail met "u ziet ons morgen" zeg niet dat er niks bekend is. Is 's morgens al duidelijk dat n afspraak niet door kan gaan, bel dan je klanten af voor de rest van de dag. In dit geval speciaal halve snipperdag genomen welke ook niet vergoed word!

Komt afspraak niet na

Niks, niemand geweest

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat de afspraak niet is door gegaan.
Graag willen wij met u mee kijken wat er is fout gegaan.
Kunt u ons per mail of...
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat de afspraak niet is door gegaan.
Graag willen wij met u mee kijken wat er is fout gegaan.
Kunt u ons per mail of telefonisch hierover benaderen?
Dit kan op : contact@nederlandisoleert.nl
of telefonisch op : 0900-2407365.
Alvast bedankt.

Booten

Nee, wij waren erg tevreden.

Vriendelijk personeel, zowel de expert als de uitvoerenden.

Wat viel u in positieve zin op?

De expert heeft de tijd genomen om het e&a uit te leggen.

Niet nodig

Niet al te hoge kosten voor dit product en toch een verbetering, rendement sneller terug verdiend

Nakomen van de afspraken

Kom afspraken na. Nu dag van te voren geannuleerd. Vier keer achter aan moeten bellen in 4 weken tijd om nieuwe afspraak te krijgen. Uiteindelijk 6 weken later dan afgesproken toegepast. Isolateur... Kom afspraken na. Nu dag van te voren geannuleerd. Vier keer achter aan moeten bellen in 4 weken tijd om nieuwe afspraak te krijgen. Uiteindelijk 6 weken later dan afgesproken toegepast. Isolateur kwam om 0700 in plaats van overeengekomen tijd (1245)

Afspraak meerdere keren afgezegd. Veel achter aan moeten bellen

Goed advies

Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.
Dit is uiteraard niet de werkwijze die wij hanteren.
Dit zullen wij dan ook intern met de planning...
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.
Dit is uiteraard niet de werkwijze die wij hanteren.
Dit zullen wij dan ook intern met de planning oppakken.
Customer care.

De bevestiging van afspraak via sms eerder sturen, zodat je nog kunt reageren

Niet zo tevreden over afspraken voor datum uitvoering; eerste keer ging s middags niet door vanwege vertraging s morgens (zonder excuses, leek normaalste zaak van de wereld), voor 2e keer is... Niet zo tevreden over afspraken voor datum uitvoering; eerste keer ging s middags niet door vanwege vertraging s morgens (zonder excuses, leek normaalste zaak van de wereld), voor 2e keer is telefonisch doorgegeven dat s middags de werkzaamheden worden verricht, maar kreeg ik dagtevoren pas om 1745 u sms dat het s morgens zou zijn (mijn werkochtend).

Harde werkers

Alles verliep zeer prettig

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs waren bekwaam en vriendelijk

niet bekend

In deze feed back ontbreekt de samenwerking met de gemeente.

Nog niet. Wat het aan positieve ervaringen oplevert hebben we nog niet ervaren.

korte levertijd

W. de Vries

Ga zo door !

Omdat het heel goed bevallen is, vanaf het eerste gesprek met de adviseur, die alles zeer goed uitlegde t/m de uitvoering, de mannen werkten snel en goed en ik kreeg later een filmpje te zien hoe... Omdat het heel goed bevallen is, vanaf het eerste gesprek met de adviseur, die alles zeer goed uitlegde t/m de uitvoering, de mannen werkten snel en goed en ik kreeg later een filmpje te zien hoe het eruit zag in de kruipruimte.
Dus ik beveel Nederland isoleert van harte aan bij iedereen !

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur nam alle tijd om mij goed voor te lichten over de verschillende soorten isolatie en de voor- en nadelen

Trijny Wolf

Tijdschema van de werkzaamheden wat duidelijker aangeven

Prima werk

Harde werkers

AB SV Gonesh

Het huis wel steeds controleren op zijn isolatiewaarden; dat gebeurt ook in de meterkast; de energierekening en het dagelijks verbruik van energie in de woning; ik wil liever in dit huis overgaan op... Het huis wel steeds controleren op zijn isolatiewaarden; dat gebeurt ook in de meterkast; de energierekening en het dagelijks verbruik van energie in de woning; ik wil liever in dit huis overgaan op alleen schoon en neutraal drinkwater en elektriciteit, omdat van beiden het verbruik laag is en blijft; in deze woning is er geen grootverbruik van energie aanwezig en de aanpassingen aan de woning is daar niet op afgestemd
we hebben wel het maandelijks te besteden bedrag aangepast aan de mogelijkheden van het energieverbruik en wie weet lukken de aanpassingen (isolatie) van het huis en een lagere energierekening(en)

omdat niemand geinteresseerd is

Wat viel u in positieve zin op?

Toch het isolatie materiaal als nieuw te proberen; alleen de omstandigheden waren buitengewoon slecht

Bedankt voor uw feedback.
Helaas is het voor ons niet geheel duidelijk, waarom u niet tevreden bent met onze diensten.
Zou u dit kunnen toelichten per mail of telefoon,...
Bedankt voor uw feedback.
Zou u dit kunnen toelichten per mail of telefoon, dit zodat wij het verder in behandeling kunnen nemen.
U kunt ons mailen op: contact@nederlandisoleert.nl
Of telefonisch bereiken op : 0900-2407365
Alvast bedankt.