Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Heel goed werk afgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles goed uitgelegd werd en snelle installatie

Nee

Zeer kundig

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarin de klus geklaard was

N.V.T.

De keuze in isolatie mogelijkheden

Keurig gewerkt!

Alles snel geregeld

Aardige medewerkers

Info over duur aanbrengen isolatie

Netjes en snel gewerkt

Correct en netjes opgeruimd

Goed proces. Duidelijke afspraken. Vakmanschap (andere aanbieders duidelijk minder vakmanschap).

Vakmanschap en vriendelijkheid

1. veel betere afstemming tussen adviseur en uitvoerder. 2. laat geen 16A-machines uren draaien op huishoud-groepen (daar smelten ze van) 3. kom je afspraken na! geldt voor klantenservice ('u krijgt... 1. veel betere afstemming tussen adviseur en uitvoerder. 2. laat geen 16A-machines uren draaien op huishoud-groepen (daar smelten ze van) 3. kom je afspraken na! geldt voor klantenservice ('u krijgt mail van ons') en uitvoerders ('er komt een hoogwerker').

zeer vriendelijke mensen, maar ze hebben te veel fouten gemaakt in het proces (en de geboden compensatie voor het ongemak was nogal krenterig)

vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat u niet tevreden bent over de service die wij geboden hebben.
Wij zullen dit dan ook intern oppakken met de afdelingen.
Met...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat u niet tevreden bent over de service die wij geboden hebben.
Wij zullen dit dan ook intern oppakken met de afdelingen.
Customer care.

Fons Delforterie

1) Evaluatie over opbrengst is te snel na installatie. Daar heb ik nog geen overzicht van.
2) Aangeven bij de klant dat monteurs geen nederlands spreken. Voor nu geen probleem, maar dat is waarschijnlijk niet op ieder adres zo.

Advies, opvolging en uitvoering verliepen allen volgens afspraak.

Wat viel u in positieve zin op?

Zoals gezegd dat alle afspraken goed zijn nagekomen.

J.J. Visser

Werkkleding niet weer vergeten mee te nemen

Prima uitleg van de isolatie-expert die langskwam.
Klus snel ingepland(2 weken)
Prima uitleg van de isolatie-expert die langskwam.
Klus snel ingepland(2 weken)
Klus prima uitgevoerd en vlot.medewerker wees nog op een lekkage rioolbuis.dankzij hem is dit 2 dagen later nog gerepareerd.de prijzen voor dit soort klussen zullen altijd verschillend zijn.
Wij zijn tevreden en zullen dit bedrijf zeker aan bevelen. Negatieve reviews zijn er helaas ook, vandaar deze positieve.
Zo kan het dus ook.

Goed werk geleverd

Probeer geen dubbele afspraken te maken. Maandag 19 oktober kwam Rouwenhorst bij ons het dak isoleren. Maandagavond zag ik op de mail dat Nederland Isoleert 20 oktober om plusminus 07.30 uur bij ons... Probeer geen dubbele afspraken te maken. Maandag 19 oktober kwam Rouwenhorst bij ons het dak isoleren. Maandagavond zag ik op de mail dat Nederland Isoleert 20 oktober om plusminus 07.30 uur bij ons zou komen om het dak te isoleren. Ik kon niemand bereiken zodat de reis niet gemaakt hoefde te worden. Geen telefoonnumner, geen sms of app die bereikbaar was. Dit kan beter d.m.v. een storingsdienst?

Het wordt goed en vakkundig aangbebracht

Alkes wordt netjes afgehandeld