Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

J. van der Galiën

Deskundiger advies sturen , en geen snelle jongens. regionaal personeel project laten uitvoeren. totaal zijn er op dit project (foute communicatie) zeker 25 reisuren gemaakt, onnodig belastend voor... Deskundiger advies sturen , en geen snelle jongens. regionaal personeel project laten uitvoeren. totaal zijn er op dit project (foute communicatie) zeker 25 reisuren gemaakt, onnodig belastend voor milieu en extra kosten op project van € 3000

slechte voorbereiding, fout advies, ( hele muur op noorden vergeten) verkeerd materiaal geadviseerd( wol ipv korrels, waardoor deel muren niet kon worden geïsoleerd) Slechte communicatie over... slechte voorbereiding, fout advies, ( hele muur op noorden vergeten) verkeerd materiaal geadviseerd( wol ipv korrels, waardoor deel muren niet kon worden geïsoleerd) Slechte communicatie over uitvoeren werkzaamheden( aankomst zou tussen 14.00 en 17.00 uur zijn volgens mail, mannen stonden om 8.00 uur voor de deur), dubieuze offerte;s, veel variatie, ik zal de laatste wel betalen om er van af te zijn. Slechte communicatie, de eerst keer toen ik klaagde werd ik gewoon door de telefoniste halverwege weggedrukt.
Het uitvoerend personeel voor de werkzaamheden was prima.

deskundigheid uitvoerend personeel

Frank Pronk

Meer proefboringen, aangeven dat deslsngen door de woonkamer komen om de andere gevel te doen.

De offerte / overeengekomen prijs was niet correct en telefonisch onderhoud met uw adviseur klonk zeer vijandig.
Het zat de mannen allemaal wat tegen- meer werk dan voorzien, lijm vanuit de...
Het zat de mannen allemaal wat tegen- meer werk dan voorzien, lijm vanuit de gebroken koppeling op terras / zonnescherm en ramen.
De adviseur had aangegeven dat het snel kon, helaas was het ca. 2 maanden later

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs kunnen er niets aan doen, zij hebben het maximale gedaan voor de klantteverdenheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Pronk,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses hoe het verlopen is.
Wij zullen dit dan ook met de expert oppakken.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met...
Geachte Pronk,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses hoe het verlopen is.
Wij zullen dit dan ook met de expert oppakken.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Customer care.

Gespecificeerde factuur.
Je kunt niet zien of het goedkope BTW tarief is gebruikt

Reageren snel, en snelle levering

nette en correcte werknemers

Tim kunst

Gebruik stofafzuiging met het boren van gaten in de voegen. Nu zit letterlijk alles onder het boorsel

Goed bedrijf jongens werken hard

Wat viel u in positieve zin op?

Dat in ieder geval een van de monteurs nederlands spreekt

nee

Wat viel u in positieve zin op?

filmpje van wat er gebeurt is onder mijn huis.

Het minst tevreden ben ik over de planningsafdeling. Pas na de derde keer bellen met de klantenservice , en een wat strengere toon, werd ik ook daadwerkelijk terug gebeld door de planning, en goed... Het minst tevreden ben ik over de planningsafdeling. Pas na de derde keer bellen met de klantenservice , en een wat strengere toon, werd ik ook daadwerkelijk terug gebeld door de planning, en goed geholpen.

Prima en netwerk geleverd.

Vakbekwame medewerkers.

Iets meer kennis over na-isolatie van het dak

Ik ben een tevreden klant

Wat viel u in positieve zin op?

Alle medewerkers waren zeer vriendelijk

duidelijke voorlichting, goede service

duidelijk, vakbekwaam en snel

Mw. Oudman

Beter communiceren met klanten als het om afspraken maken gaat

De informatie gesprek was super maar aan afspraken houden 0,0 (3x nieuwe afspraken moeten maken voor het uitgevoerd werdt)

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens waren snel en hadden humor