Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bij intake gesprek iets meer duidelijkheid over welke planten wel of niet weg hoeven. Bij het eerste gesprek moesten we alle beplanting weghalen. Maar de installateurs konden overal bij dus hoefden... Bij intake gesprek iets meer duidelijkheid over welke planten wel of niet weg hoeven. Bij het eerste gesprek moesten we alle beplanting weghalen. Maar de installateurs konden overal bij dus hoefden uiteindelijk niks weg te halen

Makkelijk, snel en hebben zeer vriendelijke mensen over de vloer gehad

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel en alles perfect volgens afspraak

C. Smit

Doen

Goede voorlichting, snelle levering en prettige mensen met kennis van zaken die het beoordelen en plaatsen

Alles

Snel en goed

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle acties vond ik het meest opvallend nu alles door corona zo lang duurt

Planning en Communicatie moet echt beter

Als je 5 maal langs moet komen om het huis te isoleren dan ben je als organisatie niet goed bezig. De uitvoering op zich is prima, maar de organisatie er achter krijgt een onvoldoende!

Vriedelijkheid van de monteurs

H de Reus

snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte de Reus,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Team Customer care.

Het zou fijn zijn als de monteurs op de afgesproken tijdstip komen en niet bijna 2 uur later...

Het is allemaal heel snel ingepland en uitgevoerd, dat was echt super. Er is goed advies gegeven van tevoren. 1 minpuntje; er werd gezegd dat ze om 7:30 zouden beginnen en ze kwamen om 9:15 een keer... Het is allemaal heel snel ingepland en uitgevoerd, dat was echt super. Er is goed advies gegeven van tevoren. 1 minpuntje; er werd gezegd dat ze om 7:30 zouden beginnen en ze kwamen om 9:15 een keer aankakken....

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd zeer snel en netjes gewerkt.

Johnny

Zo doorgaan

Kennis Service en kwaliteit van de producten

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs meegaand en welwillend zijn uitstekend ??

slagter,h.

Er was alleen niks verteld over de ramen

vlot een advies gekregen en erg vlot gedaan!

vlot

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn om te zien dat u tevreden bent.
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn om te zien dat u tevreden bent.
Betreft het glas, daar hebben wij geen advies in gegeven omdat wij alleen maar gespecialiseerd zijn en spouw - vloer en dak isolatie.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Customer care.

van der Weerd

Geautomatiseerde mailsysteem beter laten aansluiten op de concrete uitvoering

Redelijk tevreden.

Schone werkers