Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Johan van de VIjzel

Na installatie het afval etc verwijderen, meenemen, is nu niet gedaan

Vakmensen

Betere administratie zodat we niet al een faktuur, certificaat, bevjndingen dat alles bij ons prima is krijgen voordat er maar iets is gebeurd

Nalatigheid

Wat viel u in positieve zin op?

Nog niets want ze zijn weggegaan omdat ze geen ladder hadden en moeten dus op ander tjjdstip terugkomen

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat de communicatie tussen de uitvoering en administratie niet goed verlopen is waardoor u al een factuur ontvangen heeft.
U kunt de...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
U kunt de factuur als niet verzonden beschouwen.
Wij zullen uiteraard eerst de werkzaamheden netjes uitvoeren.
Customer care.

Rob Matla

De vertegenwoordiger zat fout ivm. belastingaftrek en waarschijnlijk ook over subsidie.

Bij dit cijfer lijkt het me duidelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

de mannen hebben keurig gewerkt.

Een echte timmerman laten komen.

Ik geef nederland isoleert een 6 omdat de timmerman die gekomen is om het luik te maken gezorgd heeft voor 2 dagen brandgeur in mijn huis. omdat hij niet eerst het laminaat en isolatie weghaalde en... Ik geef nederland isoleert een 6 omdat de timmerman die gekomen is om het luik te maken gezorgd heeft voor 2 dagen brandgeur in mijn huis. omdat hij niet eerst het laminaat en isolatie weghaalde en toen hij het luik maakte hierdoor ontstond mijn woonkamer vol rook.
het luik zijn de brandplekken te zin.
daar in tegen waren de medewerkers die mijn isolatie legde heel vriendelijk en netjes en hebben ze de isolatie goed gelegd ver als ik kan zien.

Wat viel u in positieve zin op?

de leggers waren vriendelijke en legde goed uit hoe ze het hadden gedaan.

Ga zo door, eerlijkheid duurt het langst

Doen wat beloofd is.

Wat viel u in positieve zin op?

Verstand van zaken geen verkoop onzin

Ga zo door

weinig kenisen

warmte en vocht

Gewoon zo doorgaan

Voor zover ik kan nagaan en begrijpen is het deskundig geïsoleerd

De manier van isoleren

Uitleg berekening offerte

Fijn gesprek met adviseur, snelle levering, en goede monteurs die het werk hebben gedaan.

Snelheid

Mark Vierboom

Geen.

Snelle afhandeling en goede communicatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Actieve en vlotte aanpak. En supersnelle afspraak voor het installeren.

netjes geholpen en goed advies

netjes en duidelijk advies