Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

KOM JE AFSPRAKEN NA!

helaas maken ze er een compleet zooitje van. het verhaal is veel te lang om compleet te vertellen, maar het belangrijkst: a) ze hebben mijn elektriciteitsleiding gesloopt en ondanks belofte de... helaas maken ze er een compleet zooitje van. het verhaal is veel te lang om compleet te vertellen, maar het belangrijkst: a) ze hebben mijn elektriciteitsleiding gesloopt en ondanks belofte de reparatie daarvan nog niet vergoed, b) al 2x zijn ze voor niets langsgeweest omdat de spullen die ze nodig hadden niet tegelijk met het personeel kwamen. ik wacht nog steeds op afronding, ruim 3 wkn na dato.

vriendelijkheid

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat dit nog niet is opgelost.
Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat dit nog niet is opgelost.
Graag willen wij mee kijken in uw dossier, zodat wij kunnen zien waar het precies over gaat. En waar de klacht in behandeling is.
Heeft u voor ons uw klantnummer?
U kunt ons telefonisch of per mail benaderen.
Customer care.

VogelkijCentrum Nederland

goed gewerkt met goed resultaat

goede voorlichting

Netjes gewerkt en opgeruimd

Deskundig advies

Snelheid

Om te reageren

Afspraak ging niet goed dus moest nieuwe gemaakt worden en heb vraag gesteld over of het nu uberhaupt goed gegaan is maar krijg geen reactie maar wel herinnering factuur

Snelheid

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Graag willen wij mee kijken waar het fout gaat.
Kunt u ons per mail of telefonisch benaderen, zodat wij dit kunnen uitzoeken.
Alvast...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Graag willen wij mee kijken waar het fout gaat.
Kunt u ons per mail of telefonisch benaderen, zodat wij dit kunnen uitzoeken.
Team customer care.

C. van Schaik

Ga je administratie beter regelen!!!!

U blijft ondanks de vele herhalingen van mijn kant mij een factuur te sturen terwijl er geen werkzaamheden bij mij plaats gevonden zijn

niets

Geachte van Schaik,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij zouden dit graag willen uitzoeken.
Kunt u met ons contact opnemen, zodat wij uw dossier erbij kunnen...
Geachte van Schaik,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij zouden dit graag willen uitzoeken.
Kunt u met ons contact opnemen, zodat wij uw dossier erbij kunnen pakken om dit verder op te pakken.
Customer Care

R. Derks

De monteurs hadden graag gezien dat de moeilijkheid van de klus meer duidelijk was geweest.

Goede informatie en snel geregeld

Vriendelijkheid en snelheid

F Brouwer

Communicatie. Op tijd laten weten hoe laat de monteur komt. Kwart voor 6 's avonds laten weten hoe laat ze de volgende dag er zijn is wel aan de korte kant.

Van offerte tot uitvoer snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Vrolijkheid van medewerkers, snelheid en achteraf een video wat ze gemaakt hadden.

seggelink

helegoede medewerker die het aangebracht heeft

de hardwerkende medewerker