Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Cindy Velthuijzen

Een heleboel op basis van bovenstaand verhaal

Eerste kennismaking was goed: een keurige vertegenwoordiger die alles goed uit heeft gelegd.

Voor akkoord offerte heb ik contact gehad over de plaatsing van bodemfolie. Dat was allemaal geen probleem omdat het een all in prijs betreft.

Na akkoord offerte was de afspraak nog dezelfde week ingepland.

De dag van plaatsing was minder positief. Er kwamen twee niet Nederlands sprekende heren. Gelukkig spreek ik zelf goed engels. Volgens de meneer zat bodemfolie niet inbegrepen. Hij bellen met zijn baas en ik met jullie. Ik moet nog steeds teruggebeld worden met een antwoord :(

Tijdens de plaatsing hebben de heren iets geraakt waardoor de stroom uitviel. Hoop gezucht van de meneer, hij kon er ook niets aan doen. Wij contact met jullie opgenomen en we moesten maar een elektricien bellen en de rekening sturen. Wij zaten dus in de kou zonder stroom op vrijdag eind van de dag. Belachelijk dat hier zo mee om gegaan wordt. Vind maar even iemand die in het weekend gaat komen.

De rekening en alle overige onkosten komen dus zeker jullie kant op.

De factuur heb ik inmiddels van jullie ontvangen met daarin 3m2 teveel, een bericht met de vraag of het is opgelost niet.

Wat viel u in positieve zin op?

Het traject begon goed maar na akkoord offerte werd het slecht

goed voorgelicht en vlotte behandeling

vriendelijke benadering

Snelle service, vriendelijke medewerkers en netjes/goed werk afgeleverd.

Alles liep gesmeerd

Controleer na afloop, bij ons nog 3 gaten niet gevuld na afloop. Kijk ook of je op een manier kunt aantonen dat de spauwmuren volledig gevuld zijn.

Goed en duidelijk advies voor een goede prijs

Nvt

H. Oostland

Met muur inpregneren met remmers crème straat wel afdekken, onze paadje zitten nu kringen op, dat lijkt nu nergens op.

De snelheid

Fam Carel en Tineke van den Broek

prima vaklui, zeer aardige gasten

secuur en deskundigheid medewewrkers

GMKoops

Het zou helemaal af zijn als u een kopie van het filmpje dat de heren hebben gemaakt zou toevoegen aan de nota

Ben erg tevreden over de heren die de isolatie hebben aangebracht. Zij hebben snel en vakkundig gewerkt en waren bijzonder voorkomend. Hebben op film het hele werk laten zien.
Kortom: zulke...
Kortom: zulke mensen heb je graag in huis voor werkzaamheden

Zie boven

Nathan Wekema

Het is niet netjes om zonder overleg mijn slaapkamer te betreden. Ik heb er begrip voor dat het voor de monteurs wel zo prettig is om materiaal via de slaapkamer op de benodigde plek te krijgen,... Het is niet netjes om zonder overleg mijn slaapkamer te betreden. Ik heb er begrip voor dat het voor de monteurs wel zo prettig is om materiaal via de slaapkamer op de benodigde plek te krijgen, maar zelf besluiten de slaapkamer te betreden is een absolute no-go! Als hier overleg was geweest had ik er waarschijnlijk geen probleem mee gehad. Daarbij zat er boven de vlizotrap naar de zolder een luik om te voorkomen dat je in het trapgat valt als je op zolder bent. Als je die (al dan niet per ongeluk) kapot maakt is het wel zo netjes dat even te melden. Ik ga hiervan ook nog melding maken bij Rouwenhorst. Mocht ik in de toekomst nog iets willen laten isoleren dan zal ik Rouwenhorst afwijzen als partij.

Isolatie van Nederland Isoleert is wat ons betreft zeker aan te bevelen, maar van de partner die ons dak heeft geïsoleerd (Rouwenhorst Isolatie BV) is wat communicatie betreft ver beneden peil.

Wat viel u in positieve zin op?

Van de partner die het dak heeft geïsoleerd hebben we vrijwel niks gehoord of gezien, maar het is gedaan en voelt direct aangenamer aan.

Geert Wilpstra

Ze leveren goed werk, voorlichting is prima.

Vakbekwaamheid

fam van den Broek

Tot nu toe geen

prima werknemers, en goede info

allemaal nette werknemers