Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Eigenlijk niets

Over het resultaat van de isolatie kan ik nog geen oordeel geven.
Het aanbrengen ervan ging vlot, zakelijk en netjes.
Ik ben daar prima tevreden over.

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe snel en effectief er gewerkt wordt.

Persoonlijke beslissing. En maar eerst afwachten wat het effect is.

Aanpak

Hennie

De adviseur, die de situatie onderzoekt zou wat duidelijkere instructies kunnen geven

De mensen die onze kruipruimte met parels isoleerden deden dit met grote inzet en passie

Vakmanschap installateurs

Sicco

Schade moet worden hersteld! je niet verbergen achter kleine lettertjes in de algemene voorwaarden!

Bij het isoleren van de muren zijn de stenen beschadigd omdat er, ondanks waarschuwing vooraf, een te grote boor werd gebruikt. Bovendien werd een elektriciteitsleiding geraakt. Dit was gevaarlijk... Bij het isoleren van de muren zijn de stenen beschadigd omdat er, ondanks waarschuwing vooraf, een te grote boor werd gebruikt. Bovendien werd een elektriciteitsleiding geraakt. Dit was gevaarlijk voor de medewerker en de schade wordt niet hersteld omdat wij daar zelf voor verantwoordelijk zouden zijn!

introductiegesprek was prettig

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zien dat uw klacht in behandeling is genomen door een van onze collega's.
Mijn collega zal hierover bij u terug komen.
Onze excuses voor...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zien dat uw klacht in behandeling is genomen door een van onze collega's.
Mijn collega zal hierover bij u terug komen.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.
Customer care.

Jeuring

Afspraken nakomen.

Afspraken worden verschoven op laatste moment.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk en gaven goede uitleg en tips

Coen van Hamersveld

Ga zo door met het adviseren van isolatie.

Goede service. netjes achter gewerkt. Telefonische heel fijn geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle service. en vriendelijk personeel.

- Beter communiceren met de teams op de werkvloer, zodat ze weten wat ze ter plekke kunnen verwachten en gereedschap bij zich hebben.
- Afspraken, dat ze sms en mail sturen over tijdstip...
- Afspraken, dat ze sms en mail sturen over tijdstip wanneer het team komt, nakomen.

Alles was door adviseur gemeten, gefotografeerd en bekeken, maar de communicatie intern naar de teams op de werkvloer is niet al te best!
De service afdeling komen hun afspraken niet na! We...
De service afdeling komen hun afspraken niet na! We zouden dag van tevoren horen hoe laat ze zouden komen. Tot 2 x toe niets gehoord. Staan vervolgens wel om 7:15 en 7:30 uur op de stoep.
1ste keer: een team geweest, maar wisten niet dat ze onder de grond een gat moesten boren. Hadden geen hilty voor boren bij zich. Gingen onverrichter zaken weer weg.
De 2e keer: afspraak afgezegd.
3e keer: 1 persoon van het team kon niet onder in kruipruimte. Weer vertrokken.
4e afspraak: hebben de klus met moeite kunnen klaren i.v.m. gat boren.
We zullen toch niet de enigste zijn die zo'n fundering hebben!
De laatste ploeg heeft wel netjes gewerkt en foto's en filmpjes van onder de grond gemaakt.
Alle 4 de teams waren wel zeer vriendelijk en correct.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs vriendelijk bleven ondanks de tegenslag die ze tegen kwamen.

Joris

Deel bij elke instalatieteam iemand in die Nederlands spreekt. Ik had een team van drie op bezoek die geen Nederlands spraken. Een van hen sprak gelukkig wel Engels.

vloerisolatie laten doen. Prima, voldeed aan verwachtingen.

Wat viel u in positieve zin op?

afspraken worden nagekomen en er wordt snel geschakeld

professionele organisatie

kennis van zaken

Beter de datum van het werk afstellen met de uitvoerders van het werk. wij kregen een datum van N.I. en van de uitvoerder.

kundig advies, snel volbracht

weet het niet