Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niks

Goede informatie

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke adviseur,zeer leuke vakmensen die het kwamen maken,flink gelachen met hun!

Mark

Communicatie ging goed en netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Werden kleden neer gelegd voor de slang

Vd Bos

Laat monteurs fouten erkennen
Het bedrijf zal toch verzekerd zijn mag ik nu hopen!
Maar ga niet in een gesprek met je bedrijf waar de klant bij is zeggen dat het niet zo is.

Ten eerste heeft de adviseur zijn tas tegen mijn muur gezet waardoor er twee plekken zitten waardoor ik mijn muur moet verven. Ten tweede kwamen ze bij hun eerste afspraak niet op de tijd die ik... Ten eerste heeft de adviseur zijn tas tegen mijn muur gezet waardoor er twee plekken zitten waardoor ik mijn muur moet verven. Ten tweede kwamen ze bij hun eerste afspraak niet op de tijd die ik door kreeg gevolg de grond was te vochtig wij gaan er niet onder. Wij hadden grond water weggepompt maar er was alweer water.
Nu de laatste keer leggen ze zeil op de vloer komen met smerige slangen binnen. Maar trekken die slangen vervolgens langs mijn keuken en muur. Met als gevolg krassen op mijn keukenkastjes.
En dan 1 van de mannen die dit ontkent, echt te erg voor woorden.
Daarnaast hadden ze ook een blower mee die niet werkte en mijn man voor hun heeft staan repareren.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van informatie en adviseur die meteen komt.
Niet eerst formulieren invullen.

G.van der Veen

Geen tips

Professionele mensen

Bereidheid beantwoorden vragen

Mellema

Zorg voor een offerte die correct is

De offerte viel erg anders uit dan de uiteindelijke werkzaamheden

de snelheid van aanpak

Maria.

Geen.

Omdat ik heel tevreden ben.de uitvoerders hebben goed en hard
Gewerkt.supper.

Vriendelijke mensen.

Vriendelijk personeel, werken netjes

Vriendelijk personeel

Zo door gaan.

eerlijke voorlichting en goede service.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en vakkundig werken.

J. IJspeert, particulier

Dit onderzoek komt een beetje te vroeg omdat de vloerisolatie nog moet worden aangebracht, geplande uitvoering hiervan is 27 september aanstaande

Op dit moment is het nog een beetje vroeg om te bepalen of de investering opweegt tegen de energiebesparing. Dat zal in de praktijk ( minimaal 1 jaar ) moeten blijken

Wat viel u in positieve zin op?

geen ervaring t.o.v. andere isolatiebedrijven

G.Rijkens

Telefonisch contact ,te snel pratende medewerkers ,voor slecht horenden moeilijk te verstaan

Duidelijk verhaal / nakomen van gemaakte afspraken

De snelheid