Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere communicatie intern; vrijwel geen enkele afspraak na contact met klantenservice is nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijk advies van de adviseur

Johan

Duidelijker zijn in sms en mail verkeer zoals tijd van aankomst monteurs

Goede en snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles binnen 1 week gerealiseerd is (van gesprek met expert t/m installatie)

Nvt

Prettig in omgang, betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige samenwerking met de monteurs

SMS over geplande aankomsttijd niet 1 dag, maar 2 dagen van tevoren versturen. Soms zijn er andere personen (bijv. kinderen i.v.m. mantelzorg) bij de afspraak nodig, dan alleen de bewoner. En als... SMS over geplande aankomsttijd niet 1 dag, maar 2 dagen van tevoren versturen. Soms zijn er andere personen (bijv. kinderen i.v.m. mantelzorg) bij de afspraak nodig, dan alleen de bewoner. En als deze personen niet om de hoek wonen, en op het laatste moment komt de aankomsttijd pas langs, dan kan deze tijd wel eens niet uit kunnen komen en moet hemel en aarde verzet worden om toch aanwezig te kunnen zijn.

Snelle planning

J.J. Arends

Planning opdrachtgever en uitvoerder beter afstemmen

er wordt zorgvuldig gewerkt.

het meedenken.

Als klant belt naar jullie bedrijf en wordt gezegd dat je wordt terug gebeld is niet altijd aan de orde. Vind dat wel jammer.

Ja, wij kunnen dat zeker toelichten. De isolatiemonteurs hebben goed gewerkt. Vertelde ook hoe het allemaal werd gedaan en kreeg echt goede uitleg. Toen ze klaar waren is alles ook netjes opgeruimd.... Ja, wij kunnen dat zeker toelichten. De isolatiemonteurs hebben goed gewerkt. Vertelde ook hoe het allemaal werd gedaan en kreeg echt goede uitleg. Toen ze klaar waren is alles ook netjes opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden over A.Rouwenhorst Isolatie B.V.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige monteurs en goed werk afgeleverd

Stuur de 'jongens' in het vervolg op pad met herkenbare auto (logo) en bedrijfskleding.

keurig process van verkoop tot installatie.

Wat viel u in positieve zin op?

foto's na de installatie, nakoming afspraken.

Kom afspraken na en wees eerlijk omtrent aflevering

Er werd mij beloofd dat ik niets van isolatieuitvoering zou zien ongeacht geverfde muur. Het zou netjes op kleur zijn. Muur ziet er helaas uit alsof er een vuurpeleton heeft plaatsgevonden.... Er werd mij beloofd dat ik niets van isolatieuitvoering zou zien ongeacht geverfde muur. Het zou netjes op kleur zijn. Muur ziet er helaas uit alsof er een vuurpeleton heeft plaatsgevonden. Beschadigingen en verre van op kleur. Meerdere keren contact gezocht met klantenservice, emails gestuurd, maar reactie anders dan voicemail bericht is uitgebleven. erg teleurgesteld.

Wat viel u in positieve zin op?

vooraf was iedereen erg aardig, achteraf geen bereikbaarheid of oplossing

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Zoals wij zien in uw dossier, is mijn collega met uw klacht bezig.
En zullen wij komen tot een oplossing.
Momenteel is zij in afwachting van...
Bedankt voor uw feedback.
Zoals wij zien in uw dossier, is mijn collega met uw klacht bezig.
En zullen wij komen tot een oplossing.
Momenteel is zij in afwachting van antwoord van een andere afdeling.
Zodra zij meer weet, nemen wij met u contact op om te zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Customer care.

Niet meer uitbesteden aan Rouwenhorst

Onduidelijke planning, slordig uitgevoerde werkzaamheden (veel rommel achtergelaten)

vooralsnog niets

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Graag zouden wij met u hierover in contact willen komen, om te zorgen dat het wordt opgelost.
U kunt ons mailen op : contact@nederlandisoleert.nl
Wij horen graag van u.
Customer Care

J.Linde

Vloerisolatie kun je gerust door Nederland Isoleert laten uitvoeren

Deskundige informatie en uitvoering. Klantvriendelijkheid !

Wat viel u in positieve zin op?

Zie ook het voorgaande. Benaderbaar en hulpvaardig.