Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Johan

Doorgaan zo

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van het moment tussen offerte goedkeuring van mij en installatie

Jaap Hoogendoorn

Meer info vooraf over de isolatie m.b.t. maatregelenlijst ISDE subsidie.Dat was voor mij niet meteen duidelijk, maar voor Nederland Isoleert natuurlijk vanzelfsprekend :).

Spouwmuur-isolatie is netjes aangebracht, vooraf is iemand wezen kijken en heeft duidelijke offerte gestuurd.In no time hebben 2 jongens de boel geisoleerd, alles netjes achtergelaten, beleefde... Spouwmuur-isolatie is netjes aangebracht, vooraf is iemand wezen kijken en heeft duidelijke offerte gestuurd.In no time hebben 2 jongens de boel geisoleerd, alles netjes achtergelaten, beleefde monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Net werk,beleefde monteurs, alles netjes achtergelaten.

Jan huisman

Geen, prima zo, gewoon op deze voet doorgaan

Goed voorgelicht, en goed uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Aangenaam, net en vriendelijk personeel.stipt.

Ga voort op de ingeslagen weg

klantvriendelijk en professionele uitvoering van de opdracht

Wat viel u in positieve zin op?

Het intake gesprek en de uitvoering

Snel. Netjes gedaan

Heel.snel.klaar. goede.prijs

Ik vind de aanvraag voor subsidie moeilijk. Maar dat zal aan mij liggen ben niet zo handig met computer

Informatie is prima. En het werk wordt professioneel gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Het werk wordt keurig afgeleverd

Goed aanbod, vlotte service, nette afhandeling

Alles heel vlot verlopen

?

Problemen met gebruik kraan ,beschadiging oprijpad dit is goed opgelost.Verder alles goed verlopen.

Vriendelijkheid bij contact

Aangeven wat voor isolatie er wordt gebruikt, mensen willen graag weten of ze voor subsidie in aanmerking komen.
Op de link om een afspraak te maken kwam een foutmelding met de belofte dat ik zou worden teruggebeld, niet gebeurd, toen nog een keer gebeld, niets meer van gehoord,Bij de 2e keer bellen meteen een afspraak kunnen maken voor de dag erop.

Spouwmuurisolatie netjes aangebracht, en alles netjes weer opgeruimd.Beleefd personeel.Zeer tevreden.Alles volgens ISDE voor de subsidie.

Wat viel u in positieve zin op?

netjes gewerkt, beleefde werknemers.

Jan Buijze

Duidelijk en transparant process