Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

H van Tongeren

snelheid van uitvoering

Mirande

Afwachten of het werkt maar het isoleren van de kruipruimte en spouw ging snel en netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van isoleren en netjes achterlaten

Nakomen van afspraken en de communicatie hierin. Je weet tijdig wat en wanneer

Afwikkeling van de factuur

Bij ons was alles toppie, een 9.

Door de snelle service en verder hebben we nog geen kou gehad, dus nog geen verschil gevoeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles, van voorlichting tot bestellen en installeren.

H Kracht

Doorgaan

Goede service en snel gedaan

Snel en netjes

Anja

Heb bij zowel de eerst als de tweede afspraak niet duidelijk de tijd van aanvang doorgekregen. In samenwerking met anderen bedrijf 3 berichten gekregen met verschillende tijden van begintijd!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze alles netjes achterlaten.

Anja Zandstra

Duidelijk afspraken maken en niet 3 verschillende mails sturen.

Iedereen moet uiteindelijk zelf de keuze maken!!

Wat viel u in positieve zin op?

Bij aankomst meteen beginnen.

S. Tolen

Duidelijke communicatie, goede producten. En medewerkers die keurig netjes werkten en zelfs een filmpje maakten van de vloerisolatie die ze hadden aangebracht. Compliment voor Youssef.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die kwamen isoleren. Compliment voor Youssef, erg beleefd, keurige uitleg en ze werkten heel netjes.

Als door omstandigheden dienst niet geleverd kan worden graag tijdelijk bericht

ik ken de preferenties van anderen niet, dus is dit een vraag die ik nooit kan beantwoorden.

Wat viel u in positieve zin op?

werkte als een goed team

Troost

Klanten beter informeren of het plaatsen van isolatie wel mogelijk is is de woning

We zijn verkeerd geïnformeerd en we weten dat het bij andere ook is gebeurd

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs wel kennis van zaken hebben

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte familie Troost,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u zich niet goed geïnformeerd voelt over het plaatsen van de isolatie, onze excuses voor het ontstane ongemak.
Wij zullen...
Geachte familie Troost,
Wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern bespreekbaar te maken zodat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.
Customer Care