Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

B van Kuijk

Betere communicatie en prijsstelling moet veeeel beter overeenkomen met de realiteit, nu veeeel te duur!!!!

Gesprek komt niet overeen met de realiteit!

Wat viel u in positieve zin op?

Wat positief leek viel door de praktijk tegen

Geachte familie van Kuijk,
Geachte familie van Kuijk,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze diensten, wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern bespreekbaar te maken zodat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.

patricia van gassen

Probeer de afspraak geen 3 keer te verzetten

goede uitleg,goede service

vriendelijk

Geachte mevrouw van Gassen,
Geachte mevrouw van Gassen,
Bedankt voor het plaatsen van de review! Onze excuses voor dat de afspraak meerdere keren is verzet, dit zullen wij zeker meenemen zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder. Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie.
Customer Care

Fatsoenlijke klantcommunicatie met mensen die snappen waar ze het over hebben. Niet zomaar afspraken midden op de afspraakdag annuleren op een tijdstip dat al na de doorgegeven tijd ligt. Bij een... Fatsoenlijke klantcommunicatie met mensen die snappen waar ze het over hebben. Niet zomaar afspraken midden op de afspraakdag annuleren op een tijdstip dat al na de doorgegeven tijd ligt. Bij een slechte ervaring iets meer je best doen om het wel goed te regelen en naar wens te maken.

Slechte communicatie, afspraak meerdere keren verplaatst, geen rekening houden met tijdstip, geen tijdstip doorgeven, duur van werkzaamheden is vele malen korter dan doorgegeven, dus matcht totaal... Slechte communicatie, afspraak meerdere keren verplaatst, geen rekening houden met tijdstip, geen tijdstip doorgeven, duur van werkzaamheden is vele malen korter dan doorgegeven, dus matcht totaal niet met de verwachtingen.

Niks

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het proces omtrent de isolaties, onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. We zullen dit zeker meenemen om intern bespreekbaar te maken zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega hierover, en ga er hierbij vanuit dat er een passende oplossing is gekomen.

Holkenbrink

Zorg voor gemotiveerd personeel die beter toegewijd zijn aan het afleveren van kwalitijt.

ben net klaar met herstellen van schade die is toegebracht aan mijn huis tijdens de werkzaamheden van Nederland isoleerd..en er is een heel stuk niet gedaan omdat ze er niet bij mochten of... ben net klaar met herstellen van schade die is toegebracht aan mijn huis tijdens de werkzaamheden van Nederland isoleerd..en er is een heel stuk niet gedaan omdat ze er niet bij mochten of konden.

niks

Geachte Holkenbrink,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat er een gedeelte niet geïsoleerd kon worden.
Graag zouden wij met...
Geachte Holkenbrink,
Bedankt voor uw feedback.
Graag zouden wij met u hierover in contact willen komen.
Kunt u ons per mail benaderen met u klantnummer op : contact@nederlandisoleert.nl
Team Nederland isoleert.

isolatie vloer. vanaf het begin stress en geen prettige sfeer. daar hebben we niet om gevraagd.

niets opvallends

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over hoe het verlopen is.
Hiervoor onze excuses.
Graag zouden wij met u in contact willen...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over hoe het verlopen is.
Hiervoor onze excuses.
Graag zouden wij met u in contact willen komen, om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
U kunt ons per mail benaderen op : contact@nederlandisoleert.nl
Team Nederland Isoleert.

D.koedijk

Geen tips

Goede uitleg

Wat viel u in positieve zin op?

Alles goed gegaan en ruimen alles netjes op

Ga zo door

Correct duidelijk en goed geadviseerde uitleg.

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks dat er weinig kruipruimte was om gaten te maken in een muur er niet werd getwijfeld of het wel kon maar werd er direct doorgepakt.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat de werkzaamheden naar wens zijn verlopen.
Mochten wij verder nog iets voor u kunnen...

Lolkama

Ik vond de verkoper na de afspraak wel wat opdringerig met het nabellen om een afspraak in te plannen. De klanten hebben ook meer dingen aan hun hoofd dan alleen maar isolatie laten installeren.

Goed geïnformeerd en goed product geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

Gewoon een super simpel proces om tot een goed product te komen.

Verheul

Prima bedrijf en alles verliep naar wens !

Prima personeel

Nelleke Tilburgs

Beter communiceren en afspraken nakomen

Moeilijk met plannen & keuze voor bepaalde week van uitvoering toegezegd maar niet nagekomen. Trap en houtwerk is beschadigd

Ik denk wel kundig