Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zorg dat je afspraken nakomt en verkoop geen onzin, maar vertel wat er daadwerkelijk geleverd wordt. En reageer op een klacht via de mail.

Verkoop praatjes wijken af van wat er daadwerkelijk geleverd wordt

Eigenlijk niets

Beter contact tussen buitendienst en werkvloer ( monteurs)

Een bevlogen werknemer overtuigde mij om mijn hele vloer te isoleren. Terwijl mij door de contactpersoon alleen de vloer onder de keuken en gang was aangeraden

Vakmanschap uitvoerder vloerisolatie

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zullen uw tips zeker meenemen om intern bespreekbaar te maken zodat we dit wellicht in de toekomst kunnen verbeteren. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.

c van rees

Bij grieven gelijk terug bellen!!! ik wacht nog steeds

1. + iso pro vloer isolatie werkte netjes en communiceerde goed en er was achteraf even doorname van wat er gedaan is
2.+ iso pro spauw isolatie dacht mee vooraf en meer isolatie bleek...
2.+ iso pro spauw isolatie dacht mee vooraf en meer isolatie bleek mogelijk. prijs afgesproken.
-/- ze zijn zo maar weg gegaan, overal bolletjes en ook door een deel van het kapotte hout.
-/- gebeld en geemailed en nog steeds geen reactie op al mijn grieven en mijn vraag om factuur aan te passen omdat een aantal wanden niet geisoleerd konden worden.
-/- te prijs op factuur is hoger dan afgesproken.

zie boven

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend dat het een en ander niet goed is gegaan bij de spouwmuurisolatie, onze excuses voor het ontstane ongemak. Ik zie dat uw dossier inmiddels in behandeling is bij mijn collega, en ga hierbij er vanuit dat dit op een passende manier opgelost zal worden.

Michiel van dijk

Zorgen dat er beter contact is met de gene die isoleert en de klant wij zijn een dag voor niks thuis geweest en geen compensatie ervoor gehad

De informatie gesprek was prettig werd goed mee gedacht, alleen de uitvoering wat minder afspraak gemaakt voor 1 september werd ik gebeld of het maandag 30 augustus zal kunnen wij regelen dat er 1... De informatie gesprek was prettig werd goed mee gedacht, alleen de uitvoering wat minder afspraak gemaakt voor 1 september werd ik gebeld of het maandag 30 augustus zal kunnen wij regelen dat er 1 thuis is komt er niemand op komen dagen zelf gebeld kregen we te horen kruipruimte te krap maar niemand aan de deur geweest

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze snel waren met het isoleren van de vloer nu nog afwachten van het dak isolatie

Geachte heer van Dijk,
Geachte heer van Dijk,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er het een en ander is misgegaan omtrent het plaatsen van de isolatie, onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij zullen dit intern bespreekbaar maken zodat dit soort situaties in de toekomst kunnen worden voorkomen.
Wij willen graag met u meedenken voor een passende compensatie en komen graag in contact met u om dit verder te bespreken. U kunt ons mailen op contact@nederlandisoleert.nl, dan zullen we verder met u meekijken.

John Mulder

De planning wat eerder doorgeven. De avond ervoor is kort dag.

Goede prijs verhouding

Prima monteurs

Bianca Ketelaar

Wat viel u in positieve zin op?

Advies gesprek , snelle service, vriendelijke monteurs

Professionele en aardige vakmensen

Vertellen dat een extern bedrijf spouwmuur isolatie uitvoert, dit zijn dan geen verassingen nadat je net een offerte hebt getekend.

Een super eerlijk contactpersoon die zegt waar het op staat. Geeft eerlijk aan wat wel en geen goede opties zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze hebben het ontzettend druk maar dan toch binnen 2 weken gegarandeerd plaatsen dat is toch super!

Dhr. C.J. van Splunter

Geen.

Correct geïnformeerd en geadviseerd. Isolatiewerk vond plaats in zeer korte tijd. Goed en correct werk geleverd.

correctheid, snelheid, vriendelijkheid

Wim Bouwman

Zorgvuldiger omgaan met gemaakte afspraken m.b.t. de factuur. Wij werden gebeld voor vroegere installatie. Dit was akkoord en we zouden €50,- extra korting krijgen. Toen we de factuur kregen was... Zorgvuldiger omgaan met gemaakte afspraken m.b.t. de factuur. Wij werden gebeld voor vroegere installatie. Dit was akkoord en we zouden €50,- extra korting krijgen. Toen we de factuur kregen was deze korting nog niet verwerkt. Het is netjes opgelost met een credit factuur, maar wij hadden het netter gevonden als dit direct correct was geweest.

Professioneel advies en keurig uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer snel aangebracht. Vriendelijke monteurs.