Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Keurig en netjes gewerkt. We zijn tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg. Vriendelijkheid van het personeel

Epping

Gewoon: ga op deze weg door.

ieder draagt zijn steentje bij. En daarom hoef je er zelf niet 'beter' van te worden. denk ook aan je kinderen en andere medemensen.

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken en de kantvriendelijkheid.

Mourits Emerenciana

Geen. Ga vandaag overmaken en ben benieuwd hoeveel het mij gaat schelen komende winter.

Goede recensies van buren. Vlotte communicatie wat ik persoonlijk zeer op prijs stel.

Wat viel u in positieve zin op?

Nogmaals de vlotte communicatie en deskundig advies

Martens

Het rondzwervend afval gruis en isolatie valt niet zo goed bij de bnuren ( stofafzuiging ? Misschien )

vriendelijke mensen

Jaap van Dam

Zo doorgaan

Deskundigheid en een prima werknemers.

accurate en deskundige houding

Klaas lourens

Ik heb geen tips of suggestie ben zeer tevreden.

Vakmanschap

Duckers

Niks ben prima tevreden

Ze werken goed en zijn vriendelijk en de isolatie is geweldig

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe ze wat zeggen zo gaat het ook echt

J.G Tuitel

Nee

Goed werk, goede service

Snelheid van de werkzaamheden

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder. We wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie.
Customer Care

Goede en snelle service leveren jullie. Prettig contact bij de eerste keer aan huis.

Wat viel u in positieve zin op?

Na installatie kregen we een filmpje op mijn telefoon hoe het er onder de grond eruit zag nadat de vloerisolatie was aangebracht.

Kom jullie afspraken na

Ze volgen hun afspraken niet op,je belt op en dan zeggen ze dat ze terug bellen maar doen dit niet.

niks

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u tot nu toe niet tevreden bent over onze diensten, onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Graag komen wij met u in contact zodat we dit verder netjes kunnen oplossen. Hiervoor kunt u een mail sturen naar contact@nederlandisoleert.nl, dan helpen we u graag verder.
Customer Care