Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Scherp zijn bij de opmeting, een hoek kon niet worden uitgevoerd, dat had de adviseur kunnen zien en aangeven

netjes gewerkt, slordig in de afspraken rondom de werkzaamheden

snelheid

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zullen uw punt van feedback meenemen om intern te bespreken zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder. We wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie.
Customer Care

Verbetering van communicatie op het kantoor.

Snel en Netjes wordt er gewerkt

Vriendelijkheid van de monteurs

Gewoon zo doorgaan

Perfect

Perfect

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.
Customer Care

Betere communicatie omtrent aanvang werkzaamheden. Bv. Bericht dat men in de middag komt en staat dan 'smorgens vroeg op de stoep.

Vriendelijk personeel

Mw. Suijker

Alles kan ook "te snel". Dit "doordrukken" tempo zal vast een goede business strategie zijn, maar ik knap er op af. En veel te veel mails voor 1 order.

Effect moet zich nog bewijzen en daarnaast komt alles erg opdringerig bij mij over. Dat wekt wantrouwen op. Wordt bijna door je strot geduwd.

Snel en netjes geleverd.

Geachte mevrouw Suijker,
Geachte mevrouw Suijker,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern te bespreken zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. Onze excuses voor dat u ons als opdringerig heeft ervaren. We willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag.
Customer Care

Wat meer aan de weg timmeren loont!

Is goed bevallen, prettige mensen die het uitvoerden

netheid van werken

Zo doorgaan

Goed uitgevoerd en nu afwachten in de winter wat het resultaat is.

Vakmensen

BoB

Zet iemand met enige intelligentie en klantvriendelijkheid aan de telefoon!
En stuur gewoon een afspraakbevestiging als iemand daarom vraagt.
En als je dan geen bevestiging stuurt en je...
Zet iemand met enige intelligentie en klantvriendelijkheid aan de telefoon!
En stuur gewoon een afspraakbevestiging als iemand daarom vraagt.
En als je dan geen bevestiging stuurt en je komt niet opdagen op de afgesproken tijd, doe dan niet net alsof de klant gek is. De afspraak was nota bene gemaakt door de deskundige in mijn aanwezigheid.
En ga dan al helemaal niet lullig doen tegen de klant alsof het zijn fout is. Ik ken echt geen bedrijf waar ik ooit zo slecht ben behandeld als klant. Echt te gek voor woorden.
En als extra tip: zorg dat je monteurs in elk geval een beetje Nederlands spreken. Het is wel heel droevig als ze niet eens begrijpen als je ze een kop koffie aanbiedt.
Nu heb ik twee dagen voor Jan met de korte lul thuis zitten wachten op wat installateurs met wie niet te communiceren viel...

Verschrikkelijk slechte service

Wat viel u in positieve zin op?

De deskundige was ook echt deskundig. Legde goed uit wat goed was, en ook wat niet nodig was. Professioneel

Fam Buiter

Geen alles was goed

Net personeel vanaf de vertegenwoordiger en de mannen die het uitvoerende werk hebben gedaan plus telefonisch gesprek

Wat viel u in positieve zin op?

Een nette bus voor de deur dat zegt genoeg mensen kijken daar naar als het een rommeltje is in en rondom de bus dat zegt genoeg

Afspraken nakomen

Aardige kundige adviseur maar dan begint het.
Afspraken worden verzet als dit in goed overleg gaat prima maar dit bedrijf maakt zelf wel uit wanneer ze komen.
Volgens advies adviseur...
Aardige kundige adviseur maar dan begint het.
Volgens advies adviseur moesten er extra ventilatie roosters worden aangebracht, staat op schrift maar dit was volgens medewerkers die de isolatie aanbrachten niet nodig.
Klantenservice bijzonder star op onvriendelijke af.
Essent benaderd wat te doen, weer mail naar bedrijf gestuurd.
We hadden een sterke zaak omdat de buren dezelfde bevindingen hadden.
Binnen no time werd er een afspraak gemaakt om rooster te plaatsen.
Dag voor plaatsing roosters kregen we volgens afspraak een bericht hoe laat de medewerker zou komen.
1 Bericht op sms tussen 8-12, via de mail , eerste adres medewerker komt omstreeks 7.30 uur.
Medewerker kwam om 9 uur.
Al met al geen aanrader

Wat viel u in positieve zin op?

Alleen gesprek met de adviseur was positief