Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Everink

Dat jullie ad telefoon luisteren en het doorgeven aan kantoor.

Ik heb 2x gebeld en gevraagd of jullie de goede rekening over de post willen sturen. Dat was 29 juli en 6 augustus. Niets meer gehoord.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ik korting zou krijgen, omdat ze vele dagen eerder mochten komen.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Onze excuses voor dat u de juiste factuur nog niet heeft ontvangen van ons, dit zullen we intern oppakken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We zullen ervoor zorgen dat deze alsnog zo spoedig mogelijk naar u verstuurd wordt.
Customer Care

Josine

In offerte geen hoogwerker, die bleek toch nodig --> beter meten

snelle service - schappelijke prijs - aardige teams

snelle service, aardige collega's

Hub Loozen

Zorg voor bekwaam personeel en kom afspraken na

Eind 2020 is door Nederland Isoleert bij en mijn buurman muur- en vloerisolatie uitgevoerd. Daar waar de vloerisolatie aanvankelijk naar tevredenheid leek te zijn uitgevoerd was dat bij de... Eind 2020 is door Nederland Isoleert bij en mijn buurman muur- en vloerisolatie uitgevoerd. Daar waar de vloerisolatie aanvankelijk naar tevredenheid leek te zijn uitgevoerd was dat bij de muurisolatie zeker niet het geval. Na de werkzaamheden was er dusdanig veel troep achtergelaten dat we het zelf urenlang hebben moeten opruimen. Foto’s resulteerden in een excuusmail en een boeketje bloemen. Verder is men 3 keer moeten terugkomen omdat het voegwerk een aanfluiting was, stenen beschadigd waren en zelfs stukken muur niet geïsoleerd waren. Slechte ervaringen dus. Vorige week was mijn buurman toevallig in de kruipruimte en constateerde dat de vloerisolatie deels op de grond lag. Ik ben ook bij mij gaan kijken met dezelfde constatering. Ik heb inmiddels 3x met Nederland Isoleeert gebeld maar er is nog steeds geen actie ondernomen. Het laatst vernomen excuus “de afdeling planning heeft vakantie in augustus”.
Mijn advies: doe geen zaken met Nederland Isoleert; ze beloven van alles, leveren prutswerk en zijn bij klachten “niet thuis”

Niets

Jeroen Komen

Verbeter interne communicatie

Uiteindelijk lukt het. Ik heb een lijstje gemaakt van de dingen die mis gingen. Daarop staan 24 items, zoals verkeerd advies, verkeerd gatenboor schema, afspraak vervroegen en korting beloven,... Uiteindelijk lukt het. Ik heb een lijstje gemaakt van de dingen die mis gingen. Daarop staan 24 items, zoals verkeerd advies, verkeerd gatenboor schema, afspraak vervroegen en korting beloven, afspraak afzeggen (lekke band?) en nog meer korting geven, korting vergeten op eindfactuur, belofte om door begroeiing heen te knippen/boren niet na (kunnen) komen, verkeerde tijd in sms-jes, geen sms-jes, online afspraakbevestiging niet opvolgen en offerte niet meteen mailen wegens ziekte. Desalniettemin was elk van de contactpersonen zeer vriendelijk en behulpzaam, maar onderling communiceren ze blijkbaar slecht.

Ze geven niet op.

J.C. Plakman

Beter nakomen van gemaakte afspraken en geen misleidende informatie geven

Zie mijn mailbericht d.d. 31-07-2021

geen bijzonderheden

Beter gaten dichten en het boordevol niet laten liggen

Slordige werknemers,er wordt niets opgeruimd en op sommige stukken is heel goed te zien waar gaten geboord zijn,terwijl de expert zei,dat je daar niks van zou zien,mijn man is al weer 2 dagen... Slordige werknemers,er wordt niets opgeruimd en op sommige stukken is heel goed te zien waar gaten geboord zijn,terwijl de expert zei,dat je daar niks van zou zien,mijn man is al weer 2 dagen proberen om het er wat mooier uit te laten zien,ik denk niet dat we het nog een keer zouden doen

Reactie Nederland Isoleert:

Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Betreft de boorgaten, mochten deze toch per ongeluk niet geheel de juiste kleur hebben van de voeg....
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Komen wij hier graag voor terug.
U kunt met ons contact opnemen per mail met uw klantgegevens.
Ons mail adres is: contact@nederlandisoleert.nl
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland isoleert.

Minneboo

Geen ga zo door

Snelheid

V Zutphen

Goede en snelle actie.

Wat viel u in positieve zin op?

Positieve en goede werk van de isolatie werkers.

S Beukema- Huizinga

Communicatie van persoon die voorverkenning pleegt naar personen die het huis gaan isoleren.
Dit was duidelijk niet gebeurt.
Het was niet duidelijk hoeveel gruis weggehaald moest worden...
Dit was duidelijk niet gebeurt.
Het was niet duidelijk hoeveel gruis weggehaald moest worden bij kelder raam,
Ook waren ze verbaast hoe snel het werk klaar was, zeker willen weten of alles was gebeurd.
De spauw bij de kelderruimte kon niet geïsoleerd worden, ook gedeelte bij de w.c/ douche, dit vanwege verwachte vocht in de spauw.
Ik verwacht dat berekening kosten van het huis daardoor niet helemaal klopt,
weet dat niet zeker natuurlijk.

Iedereen moet voor zichzelf bepalen wel of niet te isoleren, hangt ook van af er geld voor is, of het succes vol is moet nog blijken.

Duidelijk, aardig.

heuvink

vlotte afhandeling, nette uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

keurige afhandeling zowel nederland isoleert als uitvoerder