Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

W.Haandrikman en Ineke Steen

Betere afstemming w.b. organisatie luikenmaker en isoleerders.

Werk is prima uitgevoerd. Enigste opmerking: de luikenmakerij gaf wat problemen. Lag ook aan mij. De luik in de voorkamer bevat een wel erg brede naad. Ik vul het op met kit.

Alles goed, niets specifieks

C.A.Haars

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van het maken van een afspraak.

Goed personeel

Goed werken

Vermeulen

Communicatie verbeteren

Toen het werk er eenmaal opzat zijn we zeer tevreden met het resultaat. Qua planning en afspraken nakomen laat nog wel een hoop te wensen over.

Aardige medewerkers

Geen,

De ervaring met deze organisatie maakt dat wij dit aan niemand zullen aanbevelen. De afspraak is gemaakt om 10 uur. De dag ervoor wordt een mail gestuurd dat we de eerste klant zijn en dat ze om... De ervaring met deze organisatie maakt dat wij dit aan niemand zullen aanbevelen. De afspraak is gemaakt om 10 uur. De dag ervoor wordt een mail gestuurd dat we de eerste klant zijn en dat ze om 7.30 voor de deur zullen staan. Om 9.45 gebeld of er onderweg iets gebeurd is. Blijkt het een automatisch mailtje te zijn waar de meneer aan de andere kant van de lijn “niets aan kan doen”. De onverschilligheid was stuitend.

A van Scheijndel

Controle van werkzaamheden samen met de opdrachtgever. Overtollig bouwmateriaal niet achterlaten, maar meenemen. Voorzichtiger te werk gaan.

Vertegenwoordiger kon zich niet legitimeren net een bedrijfspas. Er werd erg aangedrongen op een snelle beslissing met als argument dat men nu in de regio werkzaam was. Toen ik kater de voorwaarden... Vertegenwoordiger kon zich niet legitimeren net een bedrijfspas. Er werd erg aangedrongen op een snelle beslissing met als argument dat men nu in de regio werkzaam was. Toen ik kater de voorwaarden las bleek er meer bedenktijd te zijn. Ladders werden niet met de nodige voorzichtigheid geplaatst met als gevolg onnodige schade aan beplanting. Na afloop keurde men zelf het werk, ik werd daar niet bij betrokken en mocht alleen bij het kruisje tekenen.
Eenmaal vertrokken constateerde ik de schade aan de beplanting, dat de trekgaten niet goed waren dicht gemetseld en dat er stukken stenen pijp in het struikgewas waren achtergebleven. Dit materiaal had men moeten meenemen en zeker niet verstopt achterlaten. Ik moest het nu zelf naar de milieustraat brengen. Men moest later terugkomen om alsnog de trekgaten dicht te maken. Ik gaf de medewerker een stofblik om het overtollige cement op te ruimen. Hij bleek het stofblik te hebben meegenomen, ongetwijfeld niet met opzet maar geen teken van oplettendheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Procedure voor het maken van een afspraak.

Hub

Doe wat je belooft!

Ten eerste vind ik dat jullie de subsidie zouden moeten regelen voor klanten die de producten bij jullie afnemen. Ten tweede. De door jullie gebruikte muurisolatie materialen code komt niet voor in... Ten eerste vind ik dat jullie de subsidie zouden moeten regelen voor klanten die de producten bij jullie afnemen. Ten tweede. De door jullie gebruikte muurisolatie materialen code komt niet voor in de tabel van ekonomische zaken. Ik heb daarover gebeld, en zou daarover worden teruggebeld. Na 10 dagen nog niet gebeurd.

De installateurs, keurig.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Wij kunnen wanneer de klant dit wilt de subsidie aanvragen, wanneer er bij ons 2 maatregelen genomen zijn. Dit is een service die wij aanbieden.
Wanneer niet beiden of meerdere maatregelen door ons verricht worden, dient de klant de subsidie zelf aan te vragen.
Graag zouden wij met u in contact willen komen betreft het materiaal code.
Onze excuses dat u niks meer vernomen heeft van mijn collega.
U kunt ons per mail of telefonisch hierover benaderen op.
contact@nederlandisoleert.nl
tel: 0900- 2407365
Team Nederland Isoleert.

P. Grootscholten

Vooraf wat meer duidelijkheid over de ruimte die nodig is voor de gevel isolatie.

Alles prima geregeld!

Wat viel u in positieve zin op?

Alles verliep prima, ook heel gemakkelijk de afspraak een paar keer verzet.

Fam Helfferich

Nooit geen klus van nederland ISOLEERT

een drama , eerst wat moet er gebeuren ,wat hoort er bij , welke delen van huis moet niet en na overleg met kantoor was de afspraak hele huis , maar de dreigde monteur naar huis te gaan , een drama , eerst wat moet er gebeuren ,wat hoort er bij , welke delen van huis moet niet en na overleg met kantoor was de afspraak hele huis , maar de dreigde monteur naar huis te gaan ,
maar met kwade woorden van mijn kant mocht de schoorstenen ook nog, maar de monteur mocht dak niet op , maar door heel hard aandringen mocht ik de schoorsteen zelf impregneren ( 77 jaar )
Daarna was het niet gezellig meer de monteur was heel vlug klaar met de klus . (minder 1.5 uur waar normaal een halve dag voor staat . ( voel mij bedrogen met deze klus )

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de klus heel gauw klaar was

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te lezen hoe het verlopen is, en dat u er geen goed gevoel aan over heeft gehouden.
Graag willen wij met u hierover in contact...
Bedankt voor uw feedback.
Graag willen wij met u hierover in contact komen.
Zodat wij u telefonisch te woord kunnen staan hierover.
Zou u ons per mail of telefonisch kunnen bereiken met uw klantgegevens.
Alvast bedankt!
En onze excuses voor het ongemak.

Ook dakisolatie bespreken

goede voorlichting