Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

van der Weerd

De communicatie in de diverse fasen van het proces is uitstekend uitgelijnd en gesystematiseerd. Toch hapert de aansluiting van de de stappen. Het verloopt allemaal té geautomatiseerd, soms wordt... De communicatie in de diverse fasen van het proces is uitstekend uitgelijnd en gesystematiseerd. Toch hapert de aansluiting van de de stappen. Het verloopt allemaal té geautomatiseerd, soms wordt een bericht meermaals verstuurd, het terugbellen duurt soms even, de berichten over de verschillende opdrachten lopen vaak doorelkaar. Aandacht dus voor het gelikt laten verlopen van de communicatie. Nu is de indruk: het is er allemaal wel, maar het loopt niet lekker.

Het hele traject, van intake tot en met oplevering, verliep vloten correct.

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen hebben plezier in hun werk

Richard Cuvelier

Zorgvuldig opmeten voorkomt discussie over meerwerk

Vriendelijke monteurs en backoffice

José Satink

Monteurs zo doorgaan en de man die alles opmeet moet beter kijken en rekenen.

Ze doen het goed. Alleen de man die alle maten opnam in het begin was 14 vierkante meter er naast en dat was niet zo leuk. Vooral voor die man die hier het werk moest doen. Nu moest hij 2 keer komen... Ze doen het goed. Alleen de man die alle maten opnam in het begin was 14 vierkante meter er naast en dat was niet zo leuk. Vooral voor die man die hier het werk moest doen. Nu moest hij 2 keer komen omdat hij geen materiaal genoeg bij zich had.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat die mensen van het installeren erg veel kennis er van hadden. Ze waren erg netjes en ze deden het heel erg goed.

Frans Rosen Jacobson

Dat er na afloop van de werkzaamheden wat meer wordt opgeruimd.

Er werd professioneel en met kennis van zaken gewerkt. Dit geldt voor zowel de expert die bij ons thuis kwam ter voorbereiding van de offerte , als voor de 2 medewerkers die de spouwmuurisolatie... Er werd professioneel en met kennis van zaken gewerkt. Dit geldt voor zowel de expert die bij ons thuis kwam ter voorbereiding van de offerte , als voor de 2 medewerkers die de spouwmuurisolatie daadwerkelijk hebben uitgevoerd.

Professionaliteit en vriendelijkheid.

Bruins

Beter materiaal bij spouwmuur isolatie: afzuigen van stof bij het gaten boren. keurig aangeveegd door de mannen , maar na 2x schoonspuiten ligt er nog steeds stof. ook voor de buren gaf het stof... Beter materiaal bij spouwmuur isolatie: afzuigen van stof bij het gaten boren. keurig aangeveegd door de mannen , maar na 2x schoonspuiten ligt er nog steeds stof. ook voor de buren gaf het stof overlast. de mannen hebben zelfs geen apparaat, een goede professionele alleszuiger, tot hun beschikking om deze overlast voor de klant tot een minimum te beperken. Dit vind ik een minpunt.

goede info, snelle levering. hulp bij aanvragen subsidie.

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijk, niet te beroerd om uitleg te geven

deskundigheid advisering

Snelheid installatie

Afspraken na komen

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat wij de afspraken die gemaakt zijn, niet na zijn gekomen.
Graag zouden wij met u in contact willen komen, om te weten...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Graag zouden wij met u in contact willen komen, om te weten wat er precies gebeurd is, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
U kunt ons bereiken op : 0900-2407365
Of mailen naar: contact@nederlandisoleert.nl
Team Nederland Isoleert.

Geen commentaar

Ik moet afwachten of de beloftes waargemaakt worden

Geen commentaar geen

Nog wel bemerking en tav monteurs vloerisolatie.. Leent zi H niet voor deze enquête.. Wel bereid telefonisch toe te lichten

Degelijk advies, snelle levering

Al vermeld

J. Satink

Gewoon zo doorgaan en die mensen die voor jullie werken koesteren want ze zijn echt heel goed.

ze doen het goed en het ziet er ook netjes uit. Hopelijk scheelt het straks een heleboel koude. Minder energiekosten dus.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat die twee mannen heel netjes werken en dat ze erg vlot zijn en goed doorwerken terwijl het een rottig werk is wat je liggend in een hele kleine ruimte moet doen.