Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

Super uitgevoerd!

Prima bedrijf, goede communicatie

Wel ,uw medewerkers van spouw isolatie en vloerisolatie , waren vriendelijk en hebben zeer klantvriendelijk opgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Uw medewerkers zijn voor de klant goed benaderbaar

Marike

Snel contact. Vriendelijke mannen die isolatie snel uitvoeren

Wat viel u in positieve zin op?

Aardig ook toen onze kat zich verstopt had in de te isoleren ruimte

Zie toelichting vraag 2

Wel: duidelijke communicatie, korte lijntjes, goed bereikbaar
Wel: duidelijke communicatie, korte lijntjes, goed bereikbaar
Niet: offerte niet specifiek genoeg (welke materialen kosten wat? wat kost de installatie arbeid?). Duur: materialen en arbeidsloon liggen qua prijs ver af (lager) van wat je voor het complete product betaalt. Expert die kwam kijken adviseerde 4 ventilatie roosters, 2 voor en 2 achter. De situatie achter bleek bij aankomst installateurs complexer dan de adviseur had waardoor een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Met meer technisch/bouwkundig inzicht van adviseur of betere communicatie met installatie team had dit voorkomen kunnen worden.
Wel: Het wordt wel op korte termijn opgelost en dat is een grote pluim voor het bedrijf.
Wel: Installateurs kwamen binnen afgesproken tijdvak en hebben ook binnen dat tijdvak hun werkzaamheden uitgevoerd.
Wel: je krijgt van te voren nog een sms bericht hoe laat de monteurs komen. Heel handig.

Zie toelichting vraag 1

Wim van der Weerd

Verbeter de interne communicatie tussen adviseur, uitvoering en de klant.

Adviseur heeft me weten te overtuigen om voor Nederland Isoleert te kiezen met een buren aktie waardoor er een goede prijs kwam.
Planning haperde . Uiteindelijke na veel contact via veel...
Planning haperde . Uiteindelijke na veel contact via veel kanalen goed gekomen. Zou ook ten klosten gaan van verdienmodel als niet gelijktijdig uitgevoerd zou worden. Heb uiteindelijke de bol.com bon wel gemist omdat ik de buren heb meegekregen.

Vriendelijke begripvolle mensen.

Houd je aan de afspraak.
Muren impregneren: Vertegenwoordig zei dat alles netjes afgeplakt zou worden, niet dus. Heeft ook niet vertelt dat de muren leeg moesten zijn.

Keer op keer afspraak niet nagekomen. Dit heeft me 3 vrije dagen gekost.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige medewerkers die de vloerisolatie kwamen doen. Ook erg behulpzaam.

Enige "discrepancy" was dat werd gezegd dat ramen werden afgeplakt, wat niet werd gedaan. Maar dat was ook niet erg, want de mannen zijn heel secuur te werk gegaan en nergens is op geknoeid

goede service all-over, zowel bij offerte, telefonisch contact en het uitvoeren van de werkzaamheden

vriendelijke mensen all-over

F.N.Maas

Doen wat beloofd is.

men heeft niet geleverd wat volgens de offerte was afgesproken

Wat viel u in positieve zin op?

Prima informatieverstrekkingin in het voortraject

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Maas,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat er niet geleverd is wat afgesproken was.
Geachte Maas,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat er niet geleverd is wat afgesproken was.
Graag willen wij met u hierover in contact komen, zodat wij kunnen kijken wat er precies aan de hand is. En zorgen dat het netjes wordt opgelost.
U kunt ons benaderen per mail op : contact@nederlandisoleert.nl
T.a.v. Simone
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Kan wat netter achtergelaten worden, had nog best veel veeg en opruimwerk

Kennis van zaken en meteen concrete afspraken

Vakwerk, goed gedaan.

Heidi

Administratie voor afspraken verbeteren.
Teams controleren, sommigen doen niet wat ze zouden moeten doen.

Administratie van afspreken maken lukt niet, teams komen s'middags alhoewel de afspraak in de ochtend was. Ook de kwaliteit van de uitwerking was bij de eerste keer niet goed, zodat er meerde... Administratie van afspreken maken lukt niet, teams komen s'middags alhoewel de afspraak in de ochtend was. Ook de kwaliteit van de uitwerking was bij de eerste keer niet goed, zodat er meerde vervolg afspraken nodig waren.

Wat viel u in positieve zin op?

Sommige medewerkers waren wel vriendelijk

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Heidi,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zien dat u hierover al in contact bent geweest met een van onze collega's.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke...
Geachte Heidi,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zien dat u hierover al in contact bent geweest met een van onze collega's.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.