Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Marjolein

Verantwoordelijkheid nemen voor de dingen die niet goed gaan, empatisch vermogen

emotieloze en slechte klantenservice en slecht nakomen van gemaakte afspraken

vriendelijke verkoper

Beste Marjolein,
Bedankt voor uw feedback.
spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice.
Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen.
Kunt u...
Beste Marjolein,
Bedankt voor uw feedback.
spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice.
Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen.
Kunt u ons per mail benaderen met uw klantgegevens, zodat wij met u in contact kunnen komen?
Onze excuses voor hoe het verlopen is.

J. Satink

Ga zo door.

het inmeten was niet goed. Dat was bij de dakisolatie. Kost nu 2100 extra. Spouw was prima. Nette mensen en harde werkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het allemaal harde werkers zijn.

Betere onderbouwing van de prijs. 2 uur werk voor € 1400,00 is niet normaal.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van reacties (offerte, afspraken)

V. Adriaanse-Jansen

Ervoor zorgen dat de parels niet overal terecht komen, ook schadelijk voor de vogels en andere dieren

Ik ben niet blij met de EPS parels, die liggen nu overal in de bloemperkjes, op het afdakje, klaar om door de regenpijp afgevoert te worden, Niet fijn dus.

Wat viel u in positieve zin op?

zeer vriendelijk en goed utgelegt

Geachte Adriaanse-Jansen,
Geachte Adriaanse-Jansen,
Bedankt voor uw feedback.
Wij hebben uw review in behandeling, en zodra wij de foto's ontvangen zullen wij contact met u opnemen om het netjes op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Zorg dat het uitvoerend personeel Nederlands spreekt

Ik ben zo amateuristisch geweest om mij niet eerst te oriënteren omtrent de kosten. Achteraf blijkt dat de advies prijs voor 70m2 vloeroppervlakte ca. euro 2800,= bedraagt i.p.v. de nu betaalde euro... Ik ben zo amateuristisch geweest om mij niet eerst te oriënteren omtrent de kosten. Achteraf blijkt dat de advies prijs voor 70m2 vloeroppervlakte ca. euro 2800,= bedraagt i.p.v. de nu betaalde euro 3500,= Eigen schuld, maar heb een paar mensen in mijn omgeving geadviseerd niet klakkeloos met uw organisatie in zee te gaan! Ik vertrouwde er op dat uw organisatie die zo aan de weg timmert, meer concurrerend te werk zou gaan

Wat viel u in positieve zin op?

Niets, behalve dat men na ca. 2,5 uur de klus al geklaard had en was vertrokken. Als bewijs van levering werden een paar foto’s op een i phone getoond. Maar daar wordt je geen wijs uit. Het blijft... Niets, behalve dat men na ca. 2,5 uur de klus al geklaard had en was vertrokken. Als bewijs van levering werden een paar foto’s op een i phone getoond. Maar daar wordt je geen wijs uit. Het blijft een zaak van vertrouwen!
De kwaliteit van de monteurs kan ik niet bepalen.

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u zich niet verstaanbaar kon maken bij de monteurs.
Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u zich niet verstaanbaar kon maken bij de monteurs.
Wanneer de monteurs geen Nederlands spreken, zullen zij altijd wel de Engelse taal spreken.
Wanneer dit niet mogelijk is vanuit de klant, kan er altijd geschakeld worden met het hoofdkantoor.
Jammer om te vernemen dat u mensen in uw omgeving adviseert om geen zaken met ons te doen, omdat onze offerte achteraf hoger blijkt te liggen dan bij een ander bedrijf.

H. Nijssen

Communicatie verbeteren.

Nuttige bijdrage aan energie bezuiniging.

Kwaliteit Installatie

Geen prima

Goed voor gelicht en goed werk afgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Goede vertegenwoordiger/ verkoper fijn persoon

Cuvelier

Doorgeven van afwijkende kleur voegen aan medewerkers zodat zij voorbereid zijn

De voegen die door de werkzaamheden (verwiideren spouwmuurvervuiling en opvullen boorgaten) gerepareerd moesten worden zijn door de voeger vakkundig aangebracht maar zijn niet op kleur gemaakt. Nu... De voegen die door de werkzaamheden (verwiideren spouwmuurvervuiling en opvullen boorgaten) gerepareerd moesten worden zijn door de voeger vakkundig aangebracht maar zijn niet op kleur gemaakt. Nu lijkt het alsof mijn huis beschoten is.

De vriendelijke mensen

jan kramer

Gewoon zo doorgaan

snelle reactie na aanvraag en héél snelle plaatsing (na 1 week)

aardige lui

Tuijtel

Eigenlijk niks

Snel en netjes en goede service

De snelheid