Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jaap van der Bent

Geen.

Vakkundig advies en snel een afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles ging volgens afspraak en op tijd.

C van Mil

Betere overdracht tussen de verschillende ploegen, de tweede ploeg wist niet wat de eerste had gedaan. Er werd verschillende informatie gegeven over het wel of niet afdichten van de oude... Betere overdracht tussen de verschillende ploegen, de tweede ploeg wist niet wat de eerste had gedaan. Er werd verschillende informatie gegeven over het wel of niet afdichten van de oude ventilatieroosters. Tijdstip van aanvang van de werkzaamheden klopte niet. Ploeg kwam eerder dan het doorgegeven tijdstip.

Afspraken werden meerdere keren verschoven. Er was een inschattingsfout gemaakt over de hoeveelheid werk. 1 dag werd 2 dagen werk.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de tweede ploeg.

Harrie Kool

Xx

duidelijke uitleg afspraken worden nagekomen

goede service

Marco Zoutendijk

Nederlands sprekende werknemers en betere medewerkers op de klanten service. Wij zouden 50 euro korting krijgen omdat er werd gevraagd of wij eerder onze spouwmuren zouden laten doen zie niks op de... Nederlands sprekende werknemers en betere medewerkers op de klanten service. Wij zouden 50 euro korting krijgen omdat er werd gevraagd of wij eerder onze spouwmuren zouden laten doen zie niks op de factuur staan !

1.Totaal niet ! wij hebben een de muren en onze kruip kelder laten isoleren. De installateur van de achterkant van ons huis sprak goed Nederland en heeft zijn werk keurig gedaan. De twee werknemers... 1.Totaal niet ! wij hebben een de muren en onze kruip kelder laten isoleren. De installateur van de achterkant van ons huis sprak goed Nederland en heeft zijn werk keurig gedaan. De twee werknemers aan de voorkant van ons huis konden geen Nederlands. Buren kwamen zelfs naar ons toe om te vragen welke slecht bedrijf ons huis heeft geïsoleerd zodat ze het zeker niet bij jullie gaan doen.
2. Ik ben 2 x enorm slecht te worden gestaan door de klantenservice waarmee ik alleen maar mijn tijd heb verspilt. En alleen maar nog negatiever werd.
3. Ik heb meermaals mails gestuurd naar de klantenservice over de factuur die betaald moeten worden maar ik krijg maar geen antwoordt terug.
4. Deze week zou de verkoper langs komen om zelf ons huis te bekijken en tot nu toe is die nog niet langs geweest ( misschien komt die nog )

Wat viel u in positieve zin op?

Nederlandse werknemers top! buitenlandse echt slecht!

Zlati Slavov

Lieg niet tegen mensen. Die jou vertrouwen.

Ik heb maar één woord voor het bedrijf om het te beschrijven: fraudeurs.

geen commentaar

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent.
Graag zouden wij hierover in contact willen komen met u.
Zodat wij weten wat er aan de hand is,...
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent.
Graag zouden wij hierover in contact willen komen met u.
Zodat wij weten wat er aan de hand is, en een oplossing kunnen bieden.
Graag ons mailen op: contact@nederlandisoleert.nl
Zodat wij uw dossier erbij kunnen pakken, en zodoende met u in contact kunnen komen.
Onze excuses dat u deze ervaring met ons heeft.

P.J. van den Broek

Goed advies gekregen en uitvoering goed verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

Vakkundig advies. Ook om iets niet te doen omdat het nauwelijks verbetering zal geven (dakisolatie)

Ja, niet meer twee ploegen tegelijk komen. Nu was de ene ploeg aan de late kant en de andere ploeg te vroeg. Hierdoor stond mijn voordeur open bij het boren van de gaten en had ik een huis vol met... Ja, niet meer twee ploegen tegelijk komen. Nu was de ene ploeg aan de late kant en de andere ploeg te vroeg. Hierdoor stond mijn voordeur open bij het boren van de gaten en had ik een huis vol met stof

makkelijk en snel geregeld en bovendien betaalbaar

Er werd netjes gewerkt

werd super snel gewerkt ondanks de hitte. Het filmpje na gedane arbeid.... bijzonder klantvriendelijk en de isolatie zag er prima uit!

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee gewerkt werd en de vriendelijkheid!

Ik betaal vooralsnog jiet de rekening zolang de spouwmuur isolatie en vloer isolatie niet volgens afspraak is uitgevoerd.

Een rekening sturen, een mail als deze terwijl er nog niets af is. Er is ook nog geen contact met mij opgenomen door kantoor zoals beloofd.

Wat viel u in positieve zin op?

Gezellige adviseur, maar geedt en advies wat niet uitvoerbaar is.

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen hoe het verlopen is.
Dit is uiteraard niet de werkwijze die gehanteerd wordt.
Graag willen wij met u in contact komen,...
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen hoe het verlopen is.
Dit is uiteraard niet de werkwijze die gehanteerd wordt.
Graag willen wij met u in contact komen, zodat wij uw dossier kunnen bekijken om te zorgen dat het opgelost wordt.
U kunt ons per mail contacteren met klantnummer of postcode huisnummer op : contact@nederlandisoleert.nl
Zodra wij bericht hebben ontvangen zullen wij met u contact opnemen.
Alvast bedankt.

Jager

Betere informatie geven.

Wij vinden dat we de informatie niet goed hebben doorgekregen. En dat jullie erg duur zijn voor het werk dat geleverd wordt.

Niet veel.

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u de informatie niet juist heeft doorgekregen.
Wij willen daarom graag in contact met u komen, zodat wij dit kunnen...
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat u de informatie niet juist heeft doorgekregen.
Wij willen daarom graag in contact met u komen, zodat wij dit kunnen oppakken.
Kunt u ons per mail contacteren op : contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.