Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Een nacontrole met de klant en de werklui.

Het was goed voor mekaar. Alleen jammer dat er een vloerplank kapot is gegaan en dat ze ons dat niet gemeld hebben.

Nette afwerking

Betere communicatie met degene die het werk uitvoeren. Sommige afspraken waren niet bekend/onduidelijk waardoor er eerst contact met kantoor moest worden opgenomen.

Snelheid inzake afspraken maken

Bernard de Groot

Oplettendheid van de monteurs:
1. schade aan balkonbalustrade (niet door henzelf gemeld)
2. schade aan deur (idem)
3. bij het boren van de gaten viel hier en daar een scherf van de...
Oplettendheid van de monteurs:
1. schade aan balkonbalustrade (niet door henzelf gemeld)
2. schade aan deur (idem)
3. bij het boren van de gaten viel hier en daar een scherf van de gevelsteen; die hebben ze gerepareerd, maar pas nadat ik daar om vroeg.
4. dus netter werken met respect voor het te behandelen object
5. de afgesproken tijd was 7:30, de monteurs waren er om 9:05; een telefoontje over de vertraging was netjes geweest.

vlotte offerte en afspraak tot uitvoeren

Wat viel u in positieve zin op?

duidelijke uitleg, maar je moet er wel om vragen

Nieuwenhuis/Ernst

Toen de heren klaar waren met boren en vullen, was de tuin en de stoep een behoorlijke bende door gruis en pluisjes. Dit hoort er natuurlijk bij. In mijn optiek hadden ze het netter achter kunnen... Toen de heren klaar waren met boren en vullen, was de tuin en de stoep een behoorlijke bende door gruis en pluisjes. Dit hoort er natuurlijk bij. In mijn optiek hadden ze het netter achter kunnen laten.

Daarnaast kwamen ze erachter dat de de ruimte van de spouw nogal verschilde (door verbouwingen uit het verleden, waardoor er niet overal evenveel druk op de vulling kwam. Ze hebben mij verzekerd dat het is opgelost, maar dit weet ik nu niet zeker. Er zitten een paar luchtgaten in de muur en daar zie ik geen vulling zitten.

Omdat isoleren goed is

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur was erg vriendelijk en kordaat, we kregen er een goed gevoel door. De heren van het vullen hebben hard gewerkt en waren erg vriendelijk

Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat de uitvoering het niet geheel netjes heeft achter gelaten.
Graag zouden wij met u in contact willen komen betreft de vulling van...
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat de uitvoering het niet geheel netjes heeft achter gelaten.
Graag zouden wij met u in contact willen komen betreft de vulling van de isolatie.
Kunt u ons per mail benaderen met uw gegevens op : contact@nederlandisoleert.nl

Gloria

Iets doen voor u klanten wanneer u een fout maakt

Wij hadden een afspraak ingepland voor een dakisolatie en niemand kwam op de dag van de afspraak. Ik heb gebeld om te weten wat er aan de hand was en waarom niemand was gekomen voor de dakisolatie.... Wij hadden een afspraak ingepland voor een dakisolatie en niemand kwam op de dag van de afspraak. Ik heb gebeld om te weten wat er aan de hand was en waarom niemand was gekomen voor de dakisolatie. Ze zeiden dat ze mij zouden terugbellen. Dat is niet gebeurt. Ik ging zelf bellen diegene wie mij de offerte had gegeven en hij uitlegde dat Nederlands Isoleert had dus blijkbaar in de tussentijd besloten dat ze geen dakisolatie meer zou uitvoeren met de materiaal die ik had gekozen maar dat ze, via een andere bedrijf, in iedere geval nog deze service blijven geven aan diegene die al een offerte van hun hadden gekregen (ik dus ook). Ergens in de communicatie tussen hun e de andere bedrijf was er iets mis gegaan waardoor mijn afspraak niet bij de andere bedrijf goed door was gegeven. Ik moest dus via de andere bedrijf weer een nieuwe afspraak inplannen. Ik wist natuurlijk helemaal niks want Nederlands isoleert had mij niet eens geïnformeerd dat mijn dakisolatie door iemand anders uitgevoerd zou worden en Dat verwacht je toch wel als klant? Hoe dan ook, werd ik de dag daarna van de andere bedrijf gebeld en heb een nieuwe afspraak in kunnen plannen voor de week daarop en deze keer liep alles goed maar NIEMAND van Nederland Isoleert (behalve de man van wie ik de offerte had gekregen) heeft mij OOIT TERUGGEBELD OM UIT TE LEGGEN OF GEWOON HUN EXCUSES AANBIEDEN VOOR HET FIJT DAT NIEMAND BIJ DE AFSPRAAK KWAM. Ik heb zelf weer een paar dagen later gebeld om te weten of ze nog iets voor mij konden doen aangezien ik een vrije dag had genomen voor niks een was door niemand geïnformeerd dat mijn dakisolatie door een andere bedrijf uitgevoerd zou krijgen. Ze ZEIDEN DAT ZE ER NIKS AAN KONDEN DOEN EN DAT ZE NIET AANSPRAKELIJK WAREN DAT IK EEN VRIJE DAG HAD GENOMEN (voor niks) !!! Dit is de manier waarmee jullie om gaan met jullie klanten wanneer er fout door jullie is gemaakt? Echt?

Niks

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen hoe het verlopen is.
Graag zouden wij met u in contact willen komen, om te zorgen dat het wordt opgelost.
Kunt u ons...
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen hoe het verlopen is.
Kunt u ons per mail contacteren op : contact@nederlandisoleert.nl
Graag uw klantnummer of postcode huisnummer vermelden.
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Goed en deskundig advies, gevolgd door een snelle en vakkundige uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle en goede service.

Betere informatie wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.
Betere planning qua afspraken en openheid naar de klant.
Betere afwerking van het product.

Moeilijk afspraken mee te maken, en matig tevreden over het resultaat

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur had een goed verhaal

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze planning, en uitvoering.
Graag zouden wij met u hierover in contact willen...
Bedankt voor uw feedback.
Graag zouden wij met u hierover in contact willen komen.
Kunt u ons benaderen per mail met uw klantgegevens.
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Vraag bouwtekening van woning om te voorkomen dat je berekening niet klopt.
Maak standaard foto's van ieder werk wat je oplevert. Mij zijn foto's toegezegd, maar uiteindelijk niet gekregen.

Goede en duidelijke service, bereid tot het uiterste te gaan(gang graven onder fundering)

Aardig medewerkers. Luisteren naar klant. Harde werkers

Marit van den Engel

Betere communicatie en planning

Oriëntatie was perfect. Het plaatsen van de isolatie moest in 2x gedaan worden omdat er een dakladder was vergeten. De 2e dag was de afspraak tussen 07:30-09:00. Waren er om 10:30 nog steeds niet.... Oriëntatie was perfect. Het plaatsen van de isolatie moest in 2x gedaan worden omdat er een dakladder was vergeten. De 2e dag was de afspraak tussen 07:30-09:00. Waren er om 10:30 nog steeds niet. Toen heb ik gebeld en kwamen ze om 13:00. Maar ze waren er pas om 16:30! Dus kwa communicatie en planning mag er wat verbeterd worden!
Verder tevreden met hoe de installatie ging.

Wat viel u in positieve zin op?

Erg aardige mannen, isolatie ging vlot

Verbreedt uw dienstverlening

Prijs/kwaliteit verhouding is aantrekkelijk