Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

Goeie service, hele vriendelijke mensen

Netjes, vriendelijk

M hogenberg

Jammer dat ik niey per direct afspraak kon maken voor muur isolatie vloer is gedaan en betaald inmiddels

Vriendelijk

Snel werken

Je kunt niet verwachten dat mensen een hele dag vrijhouden. Geef eerder een tijdsindicatie.

Er werd veel te vaak gebeld om de afspraak te vervroegen of verschuiven.

netjes werken monteurs

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat de planning verschillende keren contact heeft opgenomen betreft het vervroegen van de afspraak.
Wij zullen dit intern...
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen dit intern oppakken.
Onze excuses voor het ongemak.

M.W. van der Steen

Vlotte en nette afhandeling van afspraak maken tot uitvoering; gedegen advies

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies, er werd niks opgedrongen

Ons werd verteld dat de installateurs er tussen 12.00 en 14.00 zouden zijn, dit werd uiteindelijk ergens rond 17.00. Dat kostte mij en mijn vriendin een halve dag verplicht thuis zijn. De chauffeur... Ons werd verteld dat de installateurs er tussen 12.00 en 14.00 zouden zijn, dit werd uiteindelijk ergens rond 17.00. Dat kostte mij en mijn vriendin een halve dag verplicht thuis zijn. De chauffeur vertelde dat ze op kantoor een dubbele afspraak hadden ingepland. Die 100 euro korting staat daar los van, juist daarom hadden wij tijd vrijgemaakt om er voor jullie te zijn. Dat is wel iets waar we nog stevig van balen. Wij vinden het ook vreemd dat het blijkbaar onmogelijk is om als hoofdkantoor contact te leggen met jullie installateurs.

Aardige installateurs

Bedankt voor uw feedback.
Het is inderdaad vervelend wanneer er een tijd afgesproken wordt, en dit fout wordt ingepland door kantoor.
Graag...
Onze excuses hiervoor.
Graag willen wij met u hierover in contact komen.
Kunt u ons een mail sturen op : contact@nederlandisoleert.nl
T.a.v. Simone
Alvast bedankt.

Karen

Als er eenmaal een afspraak is gemaakt, laat die gewoon staan. Daar teken je op als consument. Als het eerder kan fijn, maar laat t verplaatsen dan bij 1 keer, geen 3 of 4 keer...

Organisatie is erg chaotisch. Afspraken worden bijna dagelijks veranderd, maar voren of naar achteren verplaatst, of de monteurs hebben niet de juiste uitrusting om de klus te doen.

Wat viel u in positieve zin op?

De planningsafdeling de weg zijn best om ons zo snel mogelijk te helpen.

Geachte Karen,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat uw afspraak verschillende keren verschoven is.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij zullen dit dan ook...
Geachte Karen,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat uw afspraak verschillende keren verschoven is.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij zullen dit dan ook doorzetten naar de planning, en dit intern oppakken.

S Reiziger

Snelle afspraak, goede uitleg en een certificerende nacontrole

Erg vriendelijke medewerkers

Jeroen Beckers

De 2 medewerkers waren van buitenlandse afkomst en hadden( of namen) nauwelijks de tijd voor pauzes en een praatje( wat ik altijd prettig vind om meer over de werkzaamheden en achtergronden te... De 2 medewerkers waren van buitenlandse afkomst en hadden( of namen) nauwelijks de tijd voor pauzes en een praatje( wat ik altijd prettig vind om meer over de werkzaamheden en achtergronden te horen.
Ze leken onder tijdsdruk te staan omdat ze nog een klus die dag moesten doen.
Dit gaf mij een onprettig gevoel. Gevoel van"uitbuiting". Ben bang dat deze mensen een relatief laag loon krijgen in verhouding tot de totaal prijs.

Zeer snelle levering/plaatsing.
Goede en duidelijke communicatie( tip! Laat de expert zijn/haar legitimatie zien bij aanvang adviesgesprek. )

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle levering. Komen afspraken na. Goede communicatie via de mail. Betrouwbaar

Zie eerder.

De adviesfase verliep soepel, maar de planning van de werkzaamheden werd daarna meerdere malen gewijzigd. Ook lieten de monteurs erg veel troep achter. We dachten dat het altijd zo was, maar... De adviesfase verliep soepel, maar de planning van de werkzaamheden werd daarna meerdere malen gewijzigd. Ook lieten de monteurs erg veel troep achter. We dachten dat het altijd zo was, maar begrepen van buren dat dit bij hen niet zo was.

Hele vriendelijke monteurs.

Bedankt voor uw feedback.
Fijn om te vernemen dat het advies gesprek goed verlopen is.
Bedankt voor uw feedback.
Fijn om te vernemen dat het advies gesprek goed verlopen is.
En spijtig om te vernemen dat de planning meerdere malen gewijzigd is, dit is uiteraard niet prettig. En ook absoluut niet de bedoeling.
Wij zullen dit dan ook met de planning oppakken, en intern met het uitvoering team betreft het achter laten van troep.
Zou u ons foto's kunnen toesturen hoe de uitvoering het achter gelaten heeft?
Dit kan via: contact@nederlandisoleert.nl
Alvast bedankt.

Rob Michielsen

Zie algemene opmerkingen

Het resultaat maakt het dat ik tevreden ben met Nederland Isoleert. Zowel mijn vloer als zolder zijn perfect geisoleerd. Alleen is de weg daarnatoe hobbelig geweest. Waardeloze klantenservice die... Het resultaat maakt het dat ik tevreden ben met Nederland Isoleert. Zowel mijn vloer als zolder zijn perfect geisoleerd. Alleen is de weg daarnatoe hobbelig geweest. Waardeloze klantenservice die geen verstand van zaken hebben. Een topadviseur die zeer vriendelijk was en echt zijn best deed voor een goed advies met een goede prijs. De vloer isoleren was met een dag gedaan (141m2) en niets meer dan lof voor de heren die dat gedaan hebben. De installateurs van Nederland Isoleert rende gillend weg toen ze het dak zagen wat ze moesten doen en besteede dit uit aan een onderaannemer (zelf niet bekwaam genoeg?). De onderaannemer was een briljante partij die ik iedereen kan aanbevelen (Rouwenhorst Isolatie), maar die opdracht had gekregen om de zolder in twee dagen te isoleren, waar NI zichzelf vier dagen had gegeven. Ook kwam Rouwenhorst tot 200m2 te isoleren dak, waar NI tot 143 m2 is gekomen. Hierop volgende een bezoek van de kwaliteitsmanager om met mij de overige 57m2 uit te onderhandelen en daarnaast moest ik binnen enkele dagen nog een voorportaal slopen, aangezien de installateurs anders niet konden isoleren. Kortom, best veel complicaties, maar ik kan niet anders zeggen dat het resultaat super is en ik Nederland Isoleert, maar vooral Rouwenhorst Isolatie kan aanraden!

Zie algemene opmerkingen