Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Roy

Betrokken zijn en de klant serieus nemen als hij een opmerking heeft.

Er zijn een aantal redenen waarom ik niet tevreden ben.
1) wegblazen van het steengruis (boorgaten) met lucht (daarna kon ik zelf het kozijn van de buren schoonmaken)
2) boorfout...
Er zijn een aantal redenen waarom ik niet tevreden ben.
2) boorfout ventilatie gemaakt, zit een steenhoogte verschil in, dat kan gebeuren maar de oplossing is er nog niet. Bij mij kwam het over alsof de medewerkers het onzin vonden dat ik mij daar druk over maakte, het was zoals hun zeiden alleen maar decoratief! Dat ze er zo mee omgaan vind ik vind ik het meest vervelend. Uiteindelijk met veel tegenzin is er een opmerking op het formulier gezet met “meneer wil een oplossing”.
3) het duurt lang voordat ik gebeld werd voor een afspraak, maar als het druk is kan ik mij voorstellen dat het langer duurt.
4) komt een medewerker het oplossen, is de oplossing om het gat dicht te smeren Met voegsel en een nieuw gat te boren… met wat discussie heb ik uiteindelijk verteld dat ik de beschadigde stenen (3stuks) ook vernieuwd wil hebben. Medewerker gaat weg met een notitie
5) de werkzaamheden achter zijn nog niet opgelost en de rekening wordt gestuurd alsof alles klaar is.

Ik word hier erg verdrietig van.

Roy

Veelvuldig in Haarlem te zien. Goed verhaal vwb de info

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend hoe het verlopen is, en dat u het gevoel heeft alsof u niet serieus genomen wordt.
Dit is absoluut niet het gevoel wat wij u willen...
Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Dit is absoluut niet het gevoel wat wij u willen geven.
Wanneer er een klacht is, wordt deze in behandeling genomen.
U kunt contact opnemen per mail of telefonisch, om de collega te spreken die u klacht in behandeling heeft. Zodat er alsnog een oplossing komt.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Gebruik bij de intake nieuwe mappen (deze was vaak gebruikt, een beetje viezig)

Prettige service

Intake was duidelijk

Ga zo door!

Professioneel en vriendelijk vanaf begin tot eind.

Correctheid

J. Koole

Zorg dat de slechte referenties verdwijnen, daar zaten wij ook mee. Het is boven verwachting uitgevoerd.

Komt afspraken na en levert kwaliteit.

Wat viel u in positieve zin op?

Er wordt Klantgericht gewerkt en keurig geïnformeerd bij oplevering middels filmpje.

Schot

Wij werden gebeld of ze die middag nog mochten komen ipv op de afgesproken di een week later,we zouden 65 euro korting krijgen maar die was niet van de rekening gehaald. Na een telefoontje toch... Wij werden gebeld of ze die middag nog mochten komen ipv op de afgesproken di een week later,we zouden 65 euro korting krijgen maar die was niet van de rekening gehaald. Na een telefoontje toch geregeld.

Ben niet zo dat ik produkten aanbeveel

Leuke aardige mannen

Niet roken en de peuken achter laten. Spuit waterslang niet meenemen.

In halve dag gerealiseerd.

Snel gewerkt.

Als men vraagt welke firma de werkzaamheden moet uitvoeren,moet men eigenlijk niet juist een andere firma sturen.

Afspraken worden redelijk nagekomen. Werken snel en goed.

Duidelijke uitleg.

J.A.Patist

Blijf zo doorgaan.

Zeer professioneel en vriendelijke behandeling en uitvoering van al het personeel die bij deze order betrokken waren, en voor een schappelijke prijs.

Alles.

Wietse Hofstra

Ik vond het niet opruimen van het isolatiemateriaal (de korrels zeg maar) en het niet terug op de plek zetten van bloembakken en bank niet klantvriendelijk. Moest na de installateurs
alles...
alles terugzetten en opruimen. Dat moet echt verbeterd worden. Begrijp ook dat het erg warm was maar toch

Goede en kundige medewerkers

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van het werk. En nakomen van afspraken. De adviseur de heer hagendoorn is echt een zeer goede kundige en betrouwbare man. Zuinig op zijn

Elizabeth van Eijndthoven

Wellicht aangeven dat het verwijderen van spouwmuur isolatie een ontzettende stoflaag met zich meebrengt.

Is netjes uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken van de medewerkers van de helpdesk