Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

Goede communicatie, snelle levering, prettige werklui

P.Rosier

duidelijk advies en uiterst vriendelijke montagemoteurs

Wat viel u in positieve zin op?

duidelijk advies t.o.v. alternatieve aanbieders

H smit

Wees gerichter naar de klant bespaard een hoop gezeur en geouwehoer

Ze slaan dingen over halen geen beton uit de muur en na 4 keer bellen ben je nog steeds geen stap verder

Niet

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Smit,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Graag zouden wij precies willen weten wat er aan de hand is, zodat wij dit kunnen oplossen voor...
Geachte Smit,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Graag zouden wij precies willen weten wat er aan de hand is, zodat wij dit kunnen oplossen voor u.
En dit in de toekomst kunnen voorkomen.
U kunt ons mailen op: contact@nederlandisoleert.nl
Wij zien uw mail graag tegenmoet.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.
Team Nederland Isoleert.

Tim Kooijman, CopyRisk Nederland

Ik heb vernomen van 1 van de door u ingehuurde installateurs dat er geen goede voorinspectie is geweest met foto's etc. van de kruipruimte. Daardoor wisten ze niet wat ze konden aantreffen.

Sneller dan snel is ons huis geisoleerd. Heel prettig en overzichtelijk

Het persoonlijk contact

Govers

Betere planning maken en indien niet kunnen nakomen afspraak, met betere tegemoetkoming komen

Werk goed uitgevoerd. Echter planning zeer slecht. Zijn 1 keer niet gekomen op afgesproken dag

Wat viel u in positieve zin op?

Nette gasten die isolatie deden

Er werd aangegeven dat de gaten afgevoegd werden in de kleur van de voeg, dat dit niet 100% match snap ik alleen de eerste keer is het te donker opgevoegd.

Goed en duidelijk intake gesprek gehad.

advies gesprek was duidelijk

lamers

snelle af handeling

Gomes

Klantvriendelijk informatief flexibel snelle afspraak goede nette werkuitvoering

Prima werknemers

N. de Groot

Een min puntje was dat ik 4x ben gebeld om de gemaakte afspraak te verplaatsen i.v.m uitvallers.

Erg goed ingelicht door de inpecteur en het aanbrengen van de isolatie is ook keurig gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijk advies. Spouwmuren waren niet nodig in ons geval.