Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere afspraken maken, afspraak is diverse malen verzet

Prima adviesgesprek

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat de afspraak verschillende keren verzet is.
Hiervoor onze excuses.
Wij...
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat de afspraak verschillende keren verzet is.
Hiervoor onze excuses.
Wij zullen dit met de planning oppakken.

Niels

Betere communicatie mbt de planning, niet zo chaotisch laten verlopen.

De planning bij NL isoleert verloopt wat chaotisch, wordt veel in geschoven.
Hier en daar beschadigingen aan de buitenmuur veroorzaakt door het boren.

Wat viel u in positieve zin op?

Van te voren goed advies gekregen van de vertegenwoordiger.

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat het niet juist verlopen is bij de planning, wij zullen dit dan ook intern bespreken zodat dit in de toekomst beter zal gaan.
Onze excuses dat er schade is ontstaan, wij willen dit dan ook uiteraard oplossen.
U kunt een mail sturen met foto's naar: contact@nederlandisoleert.nl

G.Brouwer

Ik vindt het prima zoals het gegaan is

Besparing gas en hopelijk meer comfoort

vriendelijkheid van de mannen

Willems

Goede uitleg over productenen, werkwijze en prijs. Snelle levering.

Kennis

Deze enquete kort houden

Vanaf het eerste gesprek met de adviseur, tot en met de uitvoer van de isolatie, is alles volgens afspraak verlopen

vlot geregeld, volgens afspraak

Michel van der Laan

De ingang van de kruipruimte was erg klein, aangegeven bij intake maar installateurs waren niet heel blij met de kleine opening. Zal vast vaker voorkomen, misschien valt er lering uit te trekken.

Helder, duidelijke communicatie. Snelle realisatie. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de beste man écht zijn best deed om door een mini opening te gaan en wat daadwerkelijk lukte!

Brian Polling

Het lijken twee verschillende bedrijven. degene die het werk komt opnemen en degene die het uitvoeren. dit moet echt beter kunnen.

Erg rommelig gegaan allemaal. Ook uiteindelijke installatie voelde gehaast.

Niet heel veel.

Geachte Polling,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat u het gevoel heeft gekregen dat er enige haast bij zat.
Dit is uiteraard niet onze bedoeling.
Betreft het opnemen en...
Geachte Polling,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat u het gevoel heeft gekregen dat er enige haast bij zat.
Dit is uiteraard niet onze bedoeling.
Betreft het opnemen en uitvoeren van de opdracht, wij werken met verschillende bedrijven samen waardoor het mogelijk is dat een derde partij de uitvoering zal doen.
Vervelend dat dit niet op voorhand is aangegeven.
Wij zullen dit dan ook oppakken met de expert.

H van de Weerd

Kom afspraken na. Geen fabeltjes.

Gegeven informatie is niet correct.
Factuur is onduidelijk en wordt na een vraag niet vervangen.

Duidelijkheid.

Geachte van de Weerd,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons, en dat de informatie die gegeven is niet juist bleek te zijn.
U kunt het beste...
Geachte van de Weerd,
Bedankt voor uw feedback.
U kunt het beste met de adviseur contact hierover opnemen, zodat hij dit verder met u kan oppakken.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

K Bouwman

De vertegenwoordiger een proefstukje mee tegeven van welk materiaal word gebruikt

omdat het correct wordt uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

dat ze proberen het goed te doen

Geacht Bouwman,
Bedankt voor uw feedback.
Jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over ons.
Graag zouden wij willen weten wat wij kunnen verbeteren, zodat wij dit in de...
Geacht Bouwman,
Bedankt voor uw feedback.
Jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over ons.
Graag zouden wij willen weten wat wij kunnen verbeteren, zodat wij dit in de toekomst kunnen veranderen.
Wij horen graag van u.
Team Nederland Isoleert.

De rekening deugt wettelijk gezien echt niet. Er hoort een betalingstermijn van 30 dagen in te staan. Tip, pas dit per direct aan. Hou je aan de afspraak die je maakt, dat komt de betrouwbaarheid te... De rekening deugt wettelijk gezien echt niet. Er hoort een betalingstermijn van 30 dagen in te staan. Tip, pas dit per direct aan. Hou je aan de afspraak die je maakt, dat komt de betrouwbaarheid te goede.

Er zijn meerdere malen afspraken gemaakt en vervolgens komt er niemand opdagen. Als na 3 afspraken wel iemand komt opdagen hebben we niet vernomen welk dagdeel dat zou zijn. Dus het kwam als een... Er zijn meerdere malen afspraken gemaakt en vervolgens komt er niemand opdagen. Als na 3 afspraken wel iemand komt opdagen hebben we niet vernomen welk dagdeel dat zou zijn. Dus het kwam als een verrassing. Vervolgens is de klus nog niet klaar of er komt al een rekening. Waar vervolgens ook nog eens niet aan het wettelijke termijn van 30 dagen wordt gehouden maar verwacht wordt binnen 3 dagen de rekening te voldoen zonder dat de klas echt klaar is.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er toch nog vakmensen zijn komen opdagen.

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat de afspraken die gemaakt zijn, niet zijn na gekomen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Betreft de factuur, deze...
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat de afspraken die gemaakt zijn, niet zijn na gekomen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Betreft de factuur, deze hoeft pas betaald te worden wanneer alles is uitgevoerd.
Kunt u ons een mail sturen op: contact@nederlandisoleert.nl
Met uw gegevens en klantnummer.
Wij zullen dan de factuur op hold zetten, en wanneer de uitvoering voldaan is kunt u deze binnen 7 dagen betalen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.