Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

E. Ludriks

Zeggen dat het veel rotzooi geeft, zodat je dakgoot kan verstoppen, waardoor het regenwater niet meer door de regenpijp wordt afgevoerd.

Als ik had geweten hoeveel rotzooi het gaf, dan was ik er nooit aan begonnen. Alle kozijnen liggen vol met gruis, isolatiespul en cement. Zefs mijn dakpannen afdak boven de voordeur zijn bedekt met... Als ik had geweten hoeveel rotzooi het gaf, dan was ik er nooit aan begonnen. Alle kozijnen liggen vol met gruis, isolatiespul en cement. Zefs mijn dakpannen afdak boven de voordeur zijn bedekt met een laag gruis of cement. Ook duurde het lang om een afspraak te maken om een onafgemaakt project te laten afronden. De factuur was er echter wel snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er iets extra gevoegd is omdat sommige voegen slecht waren, maar dat weet je bij een oud huis.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Ludrinks,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat er niet is aangegeven dat er zoveel gruis vrij zou komen tijdens het isoleren.
Onze collega's horen dit dan ook ten alle tijden...
Geachte Ludrinks,
Bedankt voor uw feedback.
Onze collega's horen dit dan ook ten alle tijden netjes op te ruimen.
Onze excuses dat dit niet gebeurd is, en dat het zolang duurde voor het maken van een nieuwe afspraak.
Dit wordt dan ook intern opgepakt.
Team Nederland Isoleert.

Beter opruimen na werkzaamheden.

Snelheid

familie vos

Maak er geen rotzooi van

vlot verkocht uitvoering zeer matig.

2 de ploeg veel bedrevener

Koopman

Goed bezig

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg bij de offerte
Vriendelijke monteurs

Frans Krappen

Zo het niet weten

snelheid en levering

vriendelijkheid medewerkers

Van balen schnyder

Fijne werknemers, goede service!

Alles!

Zou het niet weten. We zijn 100% tevreden

Alle afspraken nagekomen, op tijd en waren snel klaar. Kundig en vriendelijk personeel. Super

Wat viel u in positieve zin op?

Waren met drie personen dus waren ze snel klaar.

Verbeter de methode dat niet zoveel balletjes vanuit die grote zakken de natuur in vliegen of leid de monteurs zorgvuldiger op zodat ze buiten ordelijker/zorgvuldiger werken.

Ik weet nog niet hoe het uitwerkt op het milieu. Er kwamen best veel korreltjes buiten in de natuur terecht. Zeker als er veel wind staat. Die worden dan grof opgezogen maar erg precies is het... Ik weet nog niet hoe het uitwerkt op het milieu. Er kwamen best veel korreltjes buiten in de natuur terecht. Zeker als er veel wind staat. Die worden dan grof opgezogen maar erg precies is het allemaal niet. De uitvoerende ploeg was zich hier echt niet bewust van. Deze methode verdiend verbetering!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Naderhand kregen we nog een flinke korting omdat een buurman het veel goedkoper bij een andere firma liet doen. Hierover was met onze contactpersoon prettig kontakt mogelijk. Dit was vooral onze... Naderhand kregen we nog een flinke korting omdat een buurman het veel goedkoper bij een andere firma liet doen. Hierover was met onze contactpersoon prettig kontakt mogelijk. Dit was vooral onze positieve ervaring.

Zie de al gemaakte opmerking over het isoleren van een dakkapel. Zorg ervoor dat er een éénduidig antwoord gegeven wordt. Voorkomt veel irritatie bij de klant.

Er moet nog steeds een...

Er moet nog steeds een nok-plint geleverd/aangebracht worden.

Niet, omdat isolatie van onze zolder incl dakkapel mogelijk was, toen weer niet, toen weer wel en uiteindelijk het hele dak is geïsoleerd, maar NIET de dakkapel.
Dit laatste was erg...
Dit laatste was erg teleurstellend.
Zoveel "geleerden", zoveel verschillende meningen..
Alsof wij de eerste waren met een te isoleren zolderdak MET dakkapel....

Wat viel u in positieve zin op?

Iedereen is vriendelijk, de monteurs die het hebben uitgevoerd hebben op, enkele punten na, goed werk geleverd.

Ga eens kijken hoe een gevel geïmpregneerd wordt

Bijna 500 euro voor 20 minuten werk. Moet wel superspul zijn

Wat viel u in positieve zin op?

De meneer die kwam informeren was professioneel